2020. január 1., szerda

2019 kedvencei | Testápolás, arcápolás, hajápolás

Nincs új esztendő éves kedvencek nélkül, így ismét három részbe szedve mutatom meg azokat a termékeket (és nem termékeket), amik nagyjából az egész évemet végigkísérték. Ezekben a bejegyzésekben csak olyasmikről lesz szó, amiket 2019-ben fedeztem fel vagy kezdtem el használni, a testápolás, arcápolás, hajápolás témakörétől indítva. 


2019-ben két olyan tusfürdőt is találtam, amiket többször újravettem, ami nagy szó nálam, mert mindig szeretek kísérletezni. A Barnängen Glacier Breeze tusfürdő sajnos úgy hallottam, hogy megszűnt, így nagyon fogok spórolni ezzel a flakonnal, a NIVEA Fresh Clay Ginger & Basil viszont 2019-es újdonság, az illata pedig egyszerűen isteni. Izzadásgátlásra továbbra is a Rexona Maximum Protection-t használom minden nap, kiegészítésként viszont idén megvettem a híres Schmidt's Bergamot + Lime dezodort, amit végre itthon is lehet kapni a többi illattal egyetemben. Önmagában nem túl hatásos nálam, a Rexonával kombinálva azonban szuper - ez sajnos több kipróbált dezodorról nem mondható el.
Év elején beadtam a derekam, és beruháztam egy FOREO Luna Play Plus arctisztító készülékre, amiről teszt is készült. Továbbra sem állítom, hogy mindenki azonnal rohanjon megvenni, ám valóban tisztábbnak érzem és látom a bőröm a használata után. A Clinique Moisture Surge hidratáló évek óta hatalmas kedvencem, idén pedig kipróbáltam az Overnight Mask nevű intenzív krém verzióját is, ami nem meglepő módon egy jóval testesebb állagú, éjszakára azonban ez nem gond. 


Évek óta már csak Tangle Teezer hajkeféket használok, de legutóbb, amikor az előző már elhasználódott, a The Wet Detangling változatot vettem meg. A "hagyományos" kivitellel sem volt különösebb problémám, de ez a nyele miatt egy kicsit jobban kézre áll, hatásában pedig ugyanolyan jól teljesít. A tavaly újonnan kipróbált samponok és balzsamok közül egyiket sem tettem volna be jó szívvel ebbe a válogatásba, a L'Oréal Elseve Dream Long No Haircut Cream nem kiöblítendő hajápolójával viszont nagyon elégedett vagyok, könnyebben formázható/vasalható a hajam a használatával. (Bár az illatával azóta sem sikerült megbarátkoznom.) A L'Oréal Stylista #bighair szárazsampon egyszerűen zseniális, ez az első, ami semmilyen fehér réteget nem hagy maga után és tényleg frissen mosottnak néz ki a hajam tőle. Az illata eléggé intenzív, órák múlva is érzem még, de szerencsére tetszik, úgyhogy nem zavar. Ha jól emlékszem, akkor egész évben a Langhaar Mädchen Intense Repair hajolaj volt az egyetlen ilyesmi termék, amit használtam, így nyilván a kedvencek közé is bekerült - másképp már rég kiselejteztem volna.

Remélem, hogy nem találtátok túlzottan unalmasnak ezt a bejegyzést, hiszen az itt bemutatott termékekkel már találkozhattatok az év során nálam, de hamarosan érkezem a sminkes összeállítással.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése