2020. január 24., péntek

Teszt | Nabla Secret szemhéjpúder paletta

Tavaly vettem meg az első drágább szemhéjpúder palettámat, a Soul Bloomingot a Nablától, ahonnan aztán nem volt megállás, mert annyira megszerettem a márka szemhéjpúdereit, hogy nem sokkal később a Secretet is beszereztem. Azóta már persze több újdonsággal is kijöttek, de nekem még mindig ez a kedvencem tőlük. 



Szinte sosem csábulok el valamire csak a külseje alapján, ebben az esetben viszont nem mehetünk el amellett, hogy mennyire gyönyörű ez a paletta kívülről. A Nabla elég erős ilyen téren, szinte az összes termékük csodaszép.
A termék maga karton csomagolásban kapott helyet, és bár a külső része műbőr hatású, de szintén papírból készült. Érzetre strapabíró, mágnessel záródik, és egy hatalmas tükör is található benne. A színek nevei a festékek alatt találhatók, aminek én nagyon örülök, sokkal jobban szeretem ezt a megoldást, mintha a paletta hátulján vagy egy külön lapon lennének. Egyetlen negatívum, hogy a világos csomagoláson minden pillanatok alatt meglátszik és nehezen tisztítható.




Formulák tekintetében szerintem kellően változatos paletta, a 15 színből 6 matt, 6 fényes és 3 csillámos. (A márka ezeket satin, super matte, fluid metal, crystal, diamond és velvet formulákra osztja, a színminták alatt megtaláljátok, hogy melyiket milyen kategóriába sorolják.) A Play Hard és a Hypersensual árnyalatok nagyon különlegesek, ezekről más szögből is készítettem fotót. A Play Hard szemből egy fényes fehérnek tűnik, oldalról azonban zöldes-sárgás csillogása van, a Hypersensual pedig szemből arany, oldalról viszont narancsos-rózsaszínes. A márka leírása szerint a Play Hard duochrome, a Hypersensual pedig triochrome.
A fényes árnyalatok kivétel nélkül bársonyosak - a Creation Crown egy álom! -, én ujjal szeretem felvinni őket a legjobban. A csillámos színeket néhol nem árt építgetni, és a nap folyamán potyognak is kicsit, de egy ragadósabb szemhéjalappal ez orvosolható. A mattok szinte elsatírozzák magukat, ám ennek ellenére csak minimálisan porolnak, és satírozáskor sem veszítenek túl sokat az intenzitásukból. (Az Addiction árnyalat a többihez képest valamivel keményebb.)


A festékek tartósságával soha nem volt még problémám, egy teljes napot kibírnak, azonban én minden sminkemhez használok szemhéjalapot, így önmagában nem tudom hogy teljesítenek.

A színminták alap nélkül, ujjal, a legtöbb esetben egy húzással készültek, kivétel az Addiction és Nablack árnyalat esetében, mert azokba visszamentem még egyszer.

Árnyalatok balról jobbra: Aesthetic (satin), Contigo (super matte), Big Experience (fluid metal), Giulietta (super matte), Romeo (satin) 

Árnyalatok balról jobbra: Play Hard (crystal), Rosemary (fluid metal), Addiction (super matte), Fantasize (diamond), Mea Culpa (super matte)

Play Hard más szögből

Árnyalatok balról jobbra: I Promise (satin), Hypersensual (diamond), Ghibli (super matte), Creation Crown (fluid metal), Nablack (velvet)

Hypersensual más szögből

A Nabla termékek mindegyike cruelty free - a Nabla egy olasz márka egyébként, és a csomagoláson Olaszország szerepel gyártási helyként -, ez a paletta pedig vegán is, emiatt a pinkes árnyalatok megfoghatják a szemhéjat. Én ezt a Big Experience árnyalatnál néhányszor tapasztaltam, de irritációt nem okozott.
Összesen 13,1 gramm terméket tartalmaz, tehát egy szemhéjpúder körülbelül 0,9 grammos.
Én Beauty Bay-ről rendeltem, ahol jelenleg 39.95 euróba, tehát átszámolva nagyjából 13 343 forintba kerül ingyenes szállítással. Itthon a Pink Pandáról rendelhető meg 12 990 forintért, szintén ingyenes szállítással.

Összességében én csak ajánlani tudom ezt a palettát, meg a Nabla szemhéjpúdereit úgy általában. A két Dreamy-t és a Poison Gardent nem vettem meg, de akiknek az ismerőseim közül megvannak, mind ódákat zengenek róluk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése