2020. január 11., szombat

Decemberi kedvencek | 2019

Remélem nem unjátok még a rengeteg kedvences bejegyzést, de nem szerettem volna kihagyni az utolsót, legyen teljes az év. A decemberem sok szempontból elég jó volt, más részről viszont sajnos nem igazán kapott el a karácsonyi hangulat, egyáltalán nem éreztem azt a fajta izgalmat, mint a korábbi években. 


A Batiste Damage Control szárazsampon azt hiszem, hogy a kedvencem ebből a vonalból, mert ennek a legkellemesebb az illata, de a Hydrate változatot is szeretem. Ősszel újra megrendeltem a Geek & Gorgeous 101 HA 5 szérumot, de ezúttal a Rich formulát választottam, mert hiába kombinált a bőröm, télen hajlamos jobban kiszáradni. Az állagában nem vettem észre különbséget a Light-hoz képest, ugyanolyan folyékony és gyorsan be is szívódik. Egy ideje teljesen odavagyok a sminklemosó balzsamokért, állandóan nézem, hogy van-e újabb, amit kipróbálhatnék, így akadtam rá a Huda Beauty Makeup Remover Balm-ra is. Használat közben úgy érzem magam, mintha szilikonos primerrel dörgölném az arcom, és hagy is maga után némi csúszós réteget, cserébe viszont hatékonyan lehozza még a vízálló sminket is, és ami számomra nagyon fontos, hogy a szememet sem csípi. Negatívum, hogy ebben az egy mini kiszerelésben kapható, ahhoz képest pedig elég drága. Még ősszel meghívást kaptam a Revitalash bemutató bloggereseményére, amire sajnos a munka miatt nem tudtam elmenni, de voltak olyan kedvesek, hogy így is elküldték nekem a termékeket kipróbálásra. Több külföldi videósnál, például Shaaanxo-nál is hallottam már a márkáról, de elég szkeptikus voltam, mivel kifejezetten borsos árú kozmetikumokról van szó. Nincs gondom a szempilláimmal, hosszúak és dúsak, de azért kíváncsi voltam, hogy tud-e még rajtuk javítani a szempillaszérum, és néhány hónap távlatából a válasz egyértelmű. Megpróbáltam lefotózni az eredményt, de nem igazán látszott, tekintve, hogy tényleg szerencsés vagyok ilyen szempontból, a kiinduló állapot sem katasztrofális. Valaki írta kommentben a Facebook oldalamon egyébként, hogy nála irritációt okozott, de ez engem szerencsére elkerült. 



Szinte már szégyen, hogy mennyi korrektorom van jelenleg kibontva, decemberben mégis szinte csak a L'Oréal Infallible More Than Concealer korrektorhoz nyúltam sminkeléskor. Sokan a tarte Shape Tape korrektorához hasonlítják, de tapasztalatból mondom, hogy szerintem köze sincs hozzá, mivel ez sokkal krémesebb állagú, lassabban szárad és egyáltalán nem szárít. Van, hogy alapozó helyett is ezt használom a teljes arcomra, a 322 Ivory árnyalat az enyém. Nagyon elégedett vagyok a PUPA Gold Me! limitált kiadásával, rögtön két termék is a kedvencemmé vált belőle decemberben. A szemhéjpúder paletta főleg a színösszeállítása miatt fogott meg, mert 2019-ben rájöttem, hogy bármennyire is nem szeretem az arany színt, sminkben kifejezetten jól áll. Az arany festékek állaga nagyon érdekes, kissé krémes-darabos, és aki nem szereti a csillámokat, annak nem ajánlom. (A feketéről és a fényes fehérről nem készítettem színmintát.) Az All In One Eye Stylo szemceruza 002 árnyalatát is szinte az összes sminkemhez használtam decemberben, leginkább a vízvonalamra, mert nagyon különleges ez a lilás beütésű barna szín, és ráadásul tartós is.
A Stila Glitter & Glow folyékony szemhéjfesték smoldering satin árnyalata mini kiszerelésben van meg - amibe egyébként az első használatkor sikerült beletörnöm az applikátorát, úgyhogy most jobb híján egyszer használatos ajak applikátorokkal használom, de annyi baj legyen. Soha nem gondoltam volna, hogy ennyire fogok szeretni egy ilyesmi terméket, mivel alapvetően nem vagyok híve a glitternek, de fantasztikusan mutat a szemhéjon. Nem önmagában használom, hanem szemhéjalap és szemhéjpúder fölé, így egész nap tart. Elgondolkodtam, hogy több árnyalatot is be kéne belőle szereznem...Végül pedig a már unásig emlegetett Maybelline SuperStay Matte Inkek 20 Pioneer árnyalata került ide, mivel még mindig ez a legszebb és legtartósabb piros folyékony rúzsom. 


Az ünnepek alatt természetesen megnéztük az összes "kötelező" filmet, mint a Reszkessetek betörők 1-2, Dennis, a komisz vagy az Igazából szerelem, a legnagyobb kedvencem mégis a A beavatott-sorozat: A hűséges lett, mivel miután leadták a második részt jöttem rá, hogy én ezt nem is láttam még, úgyhogy gyorsan pótoltam. Nagyon sajnálom, hogy az utolsó rész - pontosabban A hűséges második epizódja - végül nem készült el, mert így azért nem teljesen kerek a történet. (Tudom, hogy a könyvekben lezárják, de azokat nem szerettem.)

Az Instagramon kívül sehol sem említettem még, hogy december elején ismét felmondtam. Az okokba nem mennék bele, volt némi konfliktusom a felettesemmel, a közeg sem volt az igazi, és őszintén ha rágondolok rosszul leszek, úgyhogy nagyon jót tett ez a kis pihenés.
Anyával a hónap elején láttuk Sinéad O'Connort az Akváriumban, amivel egy régi álmom vált valóra, és bár fotózni sajnos nem tudtam, de kárpótol, hogy az első sorba sikerült kerülnöm.

Kedvenc dalok:
Jake Bugg - Kiss Like The Sun
The Script - The Last Time
ALEKSEEV - Камень и Вода
USEME - Óvó
half•alive - still feel.

2020-ra nincs semmi bölcsességem, úgyhogy le is zárom ezt a bejegyzést. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése