2019. május 1., szerda

Tényleg megéri?! | FOREO Luna Play Plus szónikus arctisztító készülék

Rengeteget gondolkodtam rajta, hogy szükség van-e még egy FOREO tesztre, mivel egyrészt nagyon kíváncsi voltam, hogy mit tudhat egy ilyen készülék, másrészt viszont engem is idegesített az a túlzó marketing kampány, ami a márka körül folyt tavaly. A Facebook oldalamon fel is tettem a kérdést, hogyha vásárolnék egy ilyen készüléket, érdekelne-e titeket a véleményem róla, vagy már elég volt belőle, legnagyobb meglepetésemre azonban szinte mindenki igennel válaszolt, úgyhogy néhány hónapja megrendeltem, azóta pedig szorgosan tesztelgetem. 


Teljesen egyszerű csomagolásban érkezik, van hozzá egy mini használati utasítás, de gyakorlatilag ennyi. Ebben a változatban az elem cserélhető - kb. 400 használatot bír eggyel - amihez két kis csavart kell kicsavarni az alján, és egy darab AAA elemmel működik. A hátulján mindössze egyetlen gomb található, amivel be és ki lehet kapcsolni.



A készülék maga orvosi szilikonból készült, vízálló, a "szónikus tisztítás" pedig annyit jelent, hogy apró, vibráló mozgást végez, esetünkben 8 ezret percenként. Azt is megtudtam, hogy egy független kutatás szerint az ilyen elven működő arctisztító készülékek képesek a pórusok tényleges tisztítására, ezáltal a mitesszerek eltávolítására is, úgyhogy már csak ezért is kíváncsi voltam rá. 
Az én bőröm kombinált, kissé vízhiányos, néha pedig előfordul, hogy kijön egy-egy kinyomhatatlan, bőr alatti pattanásom, viszont problémásnak egyáltalán nem mondanám.
Az intenzív tesztelési időszak alatt majdnem minden nap használtam az esti arctisztításkor az Eucerin DermoPure gél állagú arclemosójával. Először micellás vízzal eltávolítottam a sminkemet, a FOREO-t pedig fürdés közben vetettem be második lépésként. Körülbelül egy percig szoktam vele tisztítani az arcomat, eközben körkörös mozdulatokkal végigmasszírozom az egész arcomat. Személy szerint nem alkalmazom teljes smink fellazítására és eltávolítására, mert valószínűleg tisztítás helyett csak ide-oda tologatná az arcomon az alapozót, aminek nem látom értelmét.


Elsőre nagyon furcsa érzés volt végigmenni vele az arcomon, viszont a kis mérete miatt azonnal kézre áll, és gyorsan megszokja az ember, hogy merre és hogyan kell mozgatni ahhoz, hogy mindenhova beférjen. A mini szilikon sörték rugalmasak, ami számomra a netes tesztek alapján nem volt egyértelmű, ezért meglepődtem, amikor először végighúztam rajta az ujjaimat. A pulzálást az arcon egyébként nem érezni, és soha nem tapasztaltam a használata közben pirosságot vagy irritációt. Anyagának köszönhetően a tisztítása rendkívül egyszerű, én egyszerűen berakom a csap alá, átmozgatom a sörtéket, aztán hagyom a polcon megszáradni. 
A hatását leginkább akkor veszem észre, amikor erősebb, jobban fedő alapozót és/vagy korrektort használok. Ilyenkor hiába a micellás vizes tisztítás, az arclemosó habja bizony alapozós marad. Mitesszer fronton is észrevettem némi változást, mert bár nem távolította el őket maradéktalanul, de a számukat és méretüket csökkentette, a nagyobbakat pedig könnyebb kinyomni. Azt nem vettem észre, hogy az elhalt hámsejteket eltávolította volna, szóval szerintem kifejezett hámlasztó hatása nincs. 
Én Notinoról rendeltem 15000 forint körüli áron, ahol 7 színben elérhető. Az enyém az Aquamarine, ha bárkit is érdekelne. 

Összességében meg vagyok elégedve a termékkel, örülök, hogy megvettem, azonban nem gondolom, hogy mindenkinek szüksége van rá. Egy már meglevő és jól működő bőrápolási rutin kiegészítéseként szuper, csodát viszont nem szabad várni tőle, nem ettől fognak hirtelen eltűnni a pattanások. 
Mostanában már nem használom minden nap, hetente 3-4 alkalommal szoktam elővenni, az ajánlott napi két használatot pedig kifejezetten túlzásnak tartom. Nem tudom, a drágább változatai mit tudhatnak, számomra a célnak ez is tökéletesen megfelel. 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy írtál róla! Én egy 'konjac' szivacsot használok, viszont mostanában lusta vagyok elővenni. Így, ha a mitesszerek számát valóban csökkent, lehet érdemes lenne nekem is befektetnem egy ilyen készülékbe. Nem tudod véletlenül, a sörték meddig bírják? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nekem annyira ijesztő valamiért :DDDDD
      Ötletem sincs, de szerintem nem fognak elkopni, vagy ilyesmi, ahhoz túl rugalmasak.

      Törlés