2018. augusztus 31., péntek

Szerzemények #42 | Notino, Essence újdonságok, drogériák...

Legutóbb június elején mutattam meg a szerzeményeimet, tehát vehetjük úgy, hogy ez a bejegyzés a nyári hónapok alatt vásárolt kozmetikumokról szól. Volt időszak, amikor hetekig nem is voltam boltok közelében, plusz a termékek jelentős részét kedvezményesen sikerült beszereznem, szóval elégedett vagyok, plusz elég sok mindent sikerült lehúznom a képzeletbeli kívánságlistámról is.


Valamikor nyár elején leadtam egy Notino rendelést, aminek fő apropója a Clinique Moisture Surge hidratáló volt. Ez már az új 72 órás verzió, de szerencsére nem érzékelek semmilyen negatív változást a korábbiakhoz képest, ráadásul akciósan sikerült rá lecsapnom. Rengeteg jót olvastam az Uriage Eau Thermale termálvizes spray-ről, ezért rendeltem belőle egy utazó kiszerelést. Leginkább a karomon levő allergiás foltra használom, amit már említettem, hogy kijött rajtam, mert nagyon jól megnyugtatja. Szintén erre a problémára rendeltem az Emolium krémet, ami sajnos nem jött be, nem szereti a karom, viszont nagyon jól hidratál, úgyhogy télen biztos el fog fogyni. Megvettem a NIVEA szárazsamponját is, mivel a rendelés leadásakor még nem igazán volt elérhető itthon, és ahol láttam, ott is le volt fosztva a polc. Végül pedig választottam egy habzó kézmosót a Bath & Body Works kínálatából a Watermelon Lemonade illatban.
A két parfümminta ajándékba járt a rendeléshez.


Még nyár közepén szereztem be a MAC Fix+ matt verzióját, mert a boltban kipróbálva meggyőzött - ehhez képest élesben még a mai napig nem sikerült használnom, ne is kérdezzétek, plusz az üzletben kértem mintát a Strobe Cream-ből is, amit már évek óta szeretnék legalább kipróbálni. 
Becsúszott néhány drogériás szerzemény is, mert éppen akció volt az összes dekorkozmetikumra. A p2 Featherlight porpúderét abszolút kíváncsiságból szereztem be, erről az előző kedvences posztban már szóltam is néhány szót, eléggé bejött. A márkától velem jött még két szemceruza, egy szürke és egy sötétzöld, mert ezt a fajtát nagyon szeretem. Vettem egy Lovely Oh Oh pirosítót is, aminek a színe tetszett meg - a képen nem jön át, ennél sötétebb és barackosabb -, valamint egyet a kedvenc Catrice szemöldökceruzámból. Kifutó termék volt az Essence kajal szemceruza, valamint a Catrice Liquid Lip Powder metálos hatású folyékony rúzs is. 
A két Dresdner Essenz Grüne Frische pezsgő fürdőtablettának pedig természetesen nem tudtam ellenállni, mivel citrusos. 


A Balea Cocos Ananas tusfürdőt már azóta el is használtam, nem világmegváltó, a Balea tusikhoz képest kifejezetten enyhe illata van, de nem volt rossz. Vártam már, hogy hozzánk is megérkezzenek a Balea illatosított vízpermetek, amiknek igazából túl sok funkciója nincs, mégis megvettem a balzsalikomos-limeos, illetve a kókuszos változatot. Végül pedig egy Feel Well cipő- és lábdeot vettem szintén a Baleától, mivel isteni az illata, és úgy veszem észre, hogy hatásos is.


Az utóbbi időben elég sok tusfürdőt sikerült elhasználnom, így úgy gondoltam, vehetek magamnak újakat. A két Isana, illetve az Aveo körülbelül 200 forintba kerültek akciósan, a Kneipp darabok már nem voltak ennyire olcsók, viszont azokat is kuponnal szereztem be, és az illatuknak nem tudtam ellenállni. 


Aztán kijött az Essence új szortimentje...egy kívánságlistás posztban megmutattam már, hogy mennyi mindent szeretnék megvenni idén belőle, és bár ahhoz képest variáltam picit, meg néhány dolog le is maradt a képről, azért igencsak bevásároltam. Türelmetlen voltam, és mindezt Németországból rendeltem, mert azt gondoltam, hogy még nem mostanában fognak az üzletekbe kerülni, ehhez képest mire megérkeztek, már lehetett őket kapni nálunk is, de hát ez van. 
Az egyetlen kakukktojás egy Catrice Eye Foundation szemhéjalap, a többi mind Essence újdonság. Arcra való termékek közül a Prime+ Studio mattító sminkalapot, a #instaperfect alapozót, és a Camouflage+ matt korrektort szereztem be, ezutóbbi kettőt a legvilágosabb árnyalatban. A Crystal Crush szemhéjtusok közül már korábban beszereztem egy kéket, ezúttal pedig a 03 bad liar fantázianevűt vettem meg, vaamint kíváncsi vagyok az Electric Vibes szemceruzára is 02 #sorrynotsorry színben. Rengeteg új rúzs és szájfény is érkezett, engem viszont csak három csigázott fel: a Velvet Matte kollekció 08-as árnyalata, a Colour Boost Mad About Matte folyékony rúzs 09 magnetic gloom árnyalata, illetve egy Hello Holo rúzs 03 holo sweetness színben. Kíváncsiságból bekerült a kosárba egy Ready, Steady, Summer! trendkiadásból származó szárazsampon is, ami picike, kompakt és a por állagú, kíváncsi leszek, hogyan szuperál majd.

Ennyi mindent vásároltam tehát az utóbbi hónapokban, a nagy részükről biztosan lesz még szó később bővebben is :)

4 megjegyzés:

  1. Klassz dolgokat szereztél be. :) Az Essence termékekről írnál majd egy posztot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van, amit még nem fogok kibontani most, de igen, majd felbukkannak szépen lassan :)

      Törlés
  2. Kíváncsi vagyok az Essence újdonságaira, és a Catrice alapra! Tusfürdőnek én évek óta a Creme 21 vaniliás, jázminos tusfürdőjét használom, egyszerűen annyira imádom az illatát, hogy ha ki is próbálok a cuki csomagolás miatt valami mást, az végül a családra marad. :D Egyedül a Marks&Spencer kókuszos tusfürdőjét használtam néha helyette, de sajnos már a végsőket rúgja a kiárusításkor beszerzett készletem. :(

    Ha az allergiás foltod ekcémás jellegű, akkor merem ajánlani az Eucerin AtopiControl termékcsaládját. A kisebbik gyerkőcön szokott előjönni időnként 1-1 folt, és olyankor pikk-pakk elmulasztja neki az AtopiControl testápoló. Aztán tavaly télen, mikor megint kijött nekem is a szám körül az száraz folt, gondoltam egyet, és vettem az AtopiControl arckrémből, és gyönyörűen helyrehozta. Azóta a testápolót kidobtam, mert lejárt, de az arckrém jó a gyerek testére is...

    Én nyáron brutális bevásárlást csaptam, mert Olaszországban nyaraltunk, és egyrészt vettem szuper folyékony matt rúzsokat, és mini palettákat a Deborah Milano márkától a helyi Tigota drogériában, másrészt életemben először végre eljutottam egy Sephorába, úgyhogy előtte itthon már nézegettem az olasz oldalt, hogy mit is kéne vennem, és ha már ott voltam, nem fogtam vissza magam, mert legközelebb talán egy év múlva jutok Too Faced, NARS, Kat Von D., stb. közelbe. Jó, tudom, lehet már online rendelni, de az mégsem olyan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kontakt dermatitiszre gyanakodtam, és azt gondoltam, hogy a fesztivál karszalagok miatt van, viszont már majdnem egy hónapja levettem őket, és bár már lassan teljesen elmúlik a folt, ha kimegyek az utcára, megint kicsit előjön, szóval azt gondolom, hogy valami pollen, vagy ilyesmi lehet a ludas...most épp azzal próbálkozom, hogy semmit sem kenek rá egyáltalán, és nem rosszabbodik, szóval titkon remélem, hogyha bejön a hidegebb idő, teljesen el fog múlni.
      Ó, Olaszországban jó sok érdekesség van, engem maga az ország nem vonz mondjuk, de azért elmennék körülnézni :DDD

      Törlés