2018. augusztus 18., szombat

Kívánságlista #14 | Catrice/Essence őszi-téli szortimentfrissítés 2018

A Catrice új szortimentje már a polcokon, az Essence újdonságai pedig hamarosan érkeznek, így ismét összeszedtem, hogy mely termékek keltették fel leginkább az érdeklődésem az előzetes hírek alapján. Igazából a nagy részüket már megrendeltem Németországból, mert egyszerűen nem tudok várni addig, amíg itthon is megjelennek, borzasztó vagyok...


A Catrice Goodbye Pores primert már volt alkalmam megnézegetni a Müllerben, és bár jelenleg rengeteg primerem van, amit el kéne használnom, de nagyon érdekel, élesben mit tudhat. Az Eye Foundation szemhéjalapot azért szeretném kipróbálni, mert alapvetően eddig nem olvastam túl jó véleményeket a márka hasonló termékeiről, ennél viszont valahogy úgy érzem, hogy jó lesz. A Brow Colorist szemöldökformázót már meg is vásároltam, amely ígérete szerint féltartós, és két hét alatt sötétebb szemöldököket eredményez. Ezutóbbira nekem nincs szükségem, a tartósságra viszont határozottan igen. Az Eyeshadow Stix szemfesték ceruzák csodaszép árnyalatokban kaphatók, és kézen swatcholva valóban lerobbanthatatlanok, néhány színt már ki is néztem magamnak. 
Az Essence idén elég jónak tűnő arcra való termékekkel rukkol elő: az All About Matt stick például kifejezetten a T-zóna mattítására való, az #instaperfect folyékony alapozó szintén mattító hatású és vízálló, csakúgy, mint a Camouflage+ korrektor. A Holo Powder-t, illetve a Go For The Glow palettát mindenképpen szeretném majd élőben is megnézni, mielőtt esetlegesen megvásárolnám őket, így ezek még váratnak magukra, de mostanában teljesen rá vagyok kattanva a színes highlighterekre. Az ajakra való termékek között elég sok most a szájfény, valamint az úgynevezett "lip topper", de az Colour Boost matt folyékony rúzsokra nagyon kíváncsi vagyok, mivel a fényes változatról csupa jót olvastam, de ugyebár én inkább a matt ajkakat preferálom. 

Összességében nekem eléggé bejön az új szortiment, talán még kicsit jobban is, mint az előző években, és remélem, hogy kipróbálva is olyanok lesznek a termékek, amilyennek elképzeltem őket :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése