2021. augusztus 10., kedd

Ezt érdemes megvenni: Anastasia Beverly Hills

Közel sem próbáltam még annyi terméket az Anastasia Beverly Hills márkától, amennyit szerettem volna, a napokban azonban észrevettem, hogy már Notinon is kaphatók a termékeik, ezért megmutatom, szerintem mit érdemes beszerezni. 

A Norvina paletta az egyik legnagyobb kedvencem a kollekciómban, ha szeretitek az ilyesmi árnyalatokat, akkor csak ajánlani tudom, de sokat most nem írnék róla, mivel készült róla részletes teszt. Megvan még az Alyssa Edwards paletta is, amit azoknak ajánlanék, akik szeretnek élénk színekkel sminkelni, azt viszont itthon még nem láttam a weboldalon. A szemhéjpúder alap nekem kis kiszerelésben van meg, de az is valószínűleg életem végéig elég lesz. Színezett, ezért szépen elfedi az ereket, egyenetlenségeket, a szemhéjon púderesre szárad, és elég egy minimális mennyiséget használni belőle, mert úgy vettem észre, hogy ha túl sokat visz fel az ember, hajlamos begyűrődni a ráncokba. 

Az ikonikus Dipbrow Pomade-t nem használtam, de a Brow Wiz szemöldökceruzát igen, és zseniális. Napi használat mellett is hónapokig elég volt, az állaga tökéletes – se nem túl kemény, se nem túl puha –, és egész nap tartós. Ugyanezt tudom elmondani a Dipbrow Gel szemöldökformázó zseléről is, amiből én általában a mini kiszerelést veszem, mivel az pont addig volt, mire egyébként is beszáradna. A többi szemöldökzseléhez képest waxosabb az állaga és akinek nincsenek hiányosságok a szemöldökében, akár önmagában is elég lehet. A folyékony rúzsok rengeteg gyönyörű színben kaphatók, mattra száradnak, és bár nem olyan tartósak, mint például egy Maybelline SuperStay Matte Ink rúzs, de az ivást, óvatos evést bírja. 

Remélem, hogy tudtam egy kicsit segíteni a választásban. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése