2021. augusztus 30., hétfő

Augusztusi kedvencek | 2021

Sok év után ez már a második augusztus, ami nem a fesztiválozásról szól, tekintve, hogy idén is elmaradt a Sziget. A kedvenceim többsége egyébként most olyasmi, ami már régebb óta megvan, de csak mostanában kezdtem el felfedezni. 

A képen látható Adidas tusfürdőt ebben a testradíros formában már nem lehet kapni, viszont ami miatt én igazán szeretem, az az illata, a jelenleg kapható Smooth változatnak pedig szerencsére pont ugyanilyen. Nagyon hasonlít a Moschino I Love Love parfümre, ami a kedvencem, úgyhogy ez is olyasmi, amiből ezentúl mindig lesz itthon. Nagyon ritkán használok hajlakkot, az utóbbi hetek párás, esős időjárása miatt azonban néha muszáj volt, és ilyenkor mindig a L'Oréal Elnett Satin illatmentes hajlakkot vetem be. Nem fullasztó, és anélkül fixál, hogy betonkeménnyé és kifésülhetetlenné tenné a hajam. 

A Bioderma Nude Touch arcra való fényvédőt Lucától kaptam, mert neki nem jött be, és meglepő módon nekem nincs vele különösebb problémám, szívesen használom. Elvileg színezett, és a flakonban még a legvilágosabb árnyalat is sárgásnak és sötétnek tűnik, de annyira enyhe a fedése, hogy szinte egyáltalán nem látszik a bőrön. Felkenéskor kicsit olajos az állaga, de aztán körülbelül egy percen belül lemattul és jól lehet sminkelni is rá. Vízhiányos bőrre nem ajánlom, mert nagyon ki tudja emelni a száraz részeket. A Smashbox Studio Skin 24 Hour Wear alapozó nem tud semmi extrát, de annyira szépen néz ki a bőrön, hogy sokat nyúlok hozzá. Azt ígéri, hogy hidratál, én ezt nem vettem észre, de az biztos, hogy nem szárít. 

A Maybelline Brow Fast Sculpt szemöldökzseléről már áradoztam, úgyhogy csak említés szintjén: elkezdtem használni a színezett verzióját is, és ugyanannyira szeretem. A Colourpop Colour Shadow Stix krémes szemfesték Bitter Sweet árnyalata is sokszor előkerül mostanában, és bár teljes szemhéjra nálam nem működik, mert túl gyorsan szárad és sosem sikerül elég vékonyan felvinnem, a szempillatőbe szívesen használom. 


Kedvenc dalok:

The Vaccines - Alone Star
Troye Sivan - In A Dream


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése