2021. szeptember 21., kedd

Szerzemények #50 | Notino rendelés

A legutóbbi rendelésem óta rengeteg izgalmas újdonság jelent meg a Notino oldalán, többek között elérhetők mostmár az Anastasia Beverly Hills termékek is. Onnan most nem vásároltam, de helyette lecsaptam néhány érdekesnek tűnő kozmetikumra. 


Nagyon szemezek a L'Oréal Steampod hajvasalóval, de a vélemények egyelőre még nem győztek meg maradéktalanul arról, hogy ennyi pénzért többet tud-e, mint bármelyik másik hajvasaló. A hajápoló termékekről azonban csupa jót hallottam, és állítólag nem csak a Steampoddal működik, úgyhogy kezdésnek megvettem a hajegyenesítő tejet. A Planeta Organica márkát már régóta nézegetem, elég jól hangzó illatkombinációik vannak, én most a Passionfruit & Peppermint tusfürdőt és a C+ Citrus testradírt választottam. A tusfürdőt már használom is, engem nem emlékeztet sem maracujára, sem mentára, hanem inkább olyan, mint a piros gumicukor. 

Az Olaplex N°8 Bond Intense Moisture Mask hajpakolásból elfogyasztottam már egyet, és úgy érzem, hogy hatásos is volt, de nem tudtam annyi ideig használni, hogy ténylegesen meggyőződjek róla, úgyhogy beszereztem egy újat, és teszek vele még egy próbát. A Revolutionnak is van már hajápolási vonala Revolution Haircare néven, a szárazsamponokkal pedig mindig szívesen kísérletezem, ezért beneveztem az általuk gyártottra. Ezt is használtam már párszor, összességében eddig elégedett vagyok. Teljesen odavagyok az Orofluido Beauty hajpakolás illatáért, ami pont nagyon le volt árazva, a hajvégápoló olajat pedig már régóta használom ebből a vonalból.

Végezetül pedig újravettem a Catrice Calligraph Pro szemhéjtust, és bekerült a kosaramba a NYX Epic Wear metálos szemhéjtus is Teal Metal árnyalatban, ami a képeken igazán ütősnek hat, és bármilyen sminket feldob. 

Instagramon egyszer már kitettem ezt, de ha ti már próbáltátok a Steampodot, akkor írjátok meg a tapasztalataitokat vele, mert egyelőre még mindig ácsingózom utána. :D 

1 megjegyzés:

  1. Nah jó, erre nagyon kíváncsi leszek, hogy a készülék nélkül is hasznos lesz-e a SteamPod termék :)

    VálaszTörlés