2021. augusztus 8., vasárnap

Kedvenceim újratöltve | 2020 Augusztus

Ebben a bejegyzésben a tavaly augusztusi kedvenceimre reagálok. A blog indulása óta a 2020-as év volt az első, hogy az augusztusom nem a Szigetről szólt nagyrészt, úgyhogy a tipikus fesztiválos kedvencek kimaradtak, és ez idén is így lesz. 


A NIVEA Fresh Blends görögdinnyés-mentás tusfürdőt nem vettem újra, annyira azért nem volt különleges az illata. A Versed Day Dissolve tisztító balzsammal ugyanez a helyzet, mert azóta találtam olyat, amit jobban szeretek, és átszámolva az ára is kedvezőbb. A Revolution Skincare 10% Matrixyl szérumot azóta is használom, ráadásul ez még mindig ugyanaz a darab, úgyhogy igazán kiadós is. Az Orofluido Beauty hajápoló olaj is a rutinom része, minden hajmosás után használom. Imádom az illatát és a hatását is, ez már talán a második üvegem belőle. A The Library of Fragrance Salt Air parfüm nem a minden nap használt illatom, de időről időre megkívánom, így örülök, hogy anno megvettem. Ez az a parfüm, ami a Barnängen Glacier Breeze tusfürdő illatára hajaz, amit sajnos kivontak a forgalomból, úgyhogy aki azt szerette, szerintem nevezzen be rá, mielőtt esetleg ezt is megszüntetik. 

A Tatcha The Silk Canvas primerből még mindig van egy kicsi, nagyon szeretem, szívesen újra is venném, ha nem lenne szinte beszerezhetetlen itthon. Az I Heart Revolution Violet paletta mostanában egy kicsit háttérbe szorult, gyakrabban nyúlok máshoz, de ősszel szerintem ismét többször előkerül majd. A Catrice Brush Ink Tattoo Liner szemhéjtus mostanában fogyott el, és rá kellett jönnöm, hogy a márka Calligraph Pro tusát jobban szeretem, így vissza fogok térni ahhoz. A Marc Jacobs Velvet Noir Major Volume szempillaspirál szintén olyasmi, amit nem igazán lehet beszerezni Magyarországon, ráadásul úgy hallottam, hogy a Marc Jacobs Beauty hamarosan meg is szűnik. 

4 megjegyzés:

  1. Tetszik ez a paletta. Beszerezni nem fogom, mert szinte sosem sminkelek sötét színekkel. Ismét leragadtam a klasszikus arany, barna, rosegold vonalon. :D
    A Matrixyl szérum mire való, neked hogy vált be? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem azóta és ez a paletta már nem is kapható. :D A Matrixyl elvileg a ráncokat előzi meg, úgyhogy majd évek múlva megmondom, hogy működik-e. :D :D Egyébként hidratál is, meg kicsit feltölti a bőrt, azt már most is látni lehet.

      Törlés
    2. Akkor elvileg egy hialuronsavval lehet helyetesiteni nem? :D

      Törlés
    3. Hát, ez elvileg valami speckó peptid, ami stimulálja a kollagéntermelést. :D

      Törlés