2021. augusztus 23., hétfő

Elfogytak #50

Ismét túl sokáig vártam ezzel a bejegyzéssel, és ezért túl sok termék gyűlt össze egyszerre, így most az elfogyott testápolási és arcápolási termékeimet, nemsokára, egy következő posztban pedig a hajápolási termékeket és a sminkeket mutatom meg.

Ismét azokkal a termékekkel kezdem, csak felvillantás szintjén, amiket időről időre újraveszek, és már a sokadik ilyen bejegyzésben szerepelnek. 

Le Petit Marseillais grapefruit-kakukkfű tusfürdő: a dinnyés-bazsalikomos társához hasonlóan ennek is erőteljesen gyümölcsös illata volt, némi fűszerességgel, ami a bőrön is tartós volt, ezt mindenképp újravenném. A NIVEA Exotic Dream és az Yves Rocher My Kiwi Kiss tusik felejthetőek voltak szerintem, utóbbinak ráadásul szerintem nem is hasonlított az illata a kiwihez.

Organic Shop Bamboo & Sea Salt testradír: az illatát nem szerettem, de ezen kívül a hatásával elégedett voltam, rendesen leradírozta a bőrömet. Az is tetszett, hogy nem olajos radír, így nem hagyott maga után mindenhol ragacsos, csúszós réteget.

Újravenném? Másik illatban igen.

The Body Shop Festive Berry testjoghurt: csak mostanra sikerült elhasználnom, hiába volt a karácsonyi kollekció tagja. Nagyon kellemes volt az illata, engem valahogy mindig megnyugtatott, a hatása pedig ugyanolyan, mint a többi The Body Shop testjoghurtnak, én sokkal jobban szeretem ezt a formulát, mint mondjuk a testvajakat.

Újravenném? Igen.

Sol de Janeiro Bom Dia Bright testápoló (mini): a karomon és a testemen található pigmentfoltokon úgy látom, hogy nem halványított, az állaga viszont nagyon kellemes, egyáltalán nem hagyott maga után zsíros érzetet, az illatáért pedig odavoltam, annyira, hogy azóta megvettem ebből az illatból a parfüm változatot is.

Újravenném? Igen.


Garnier Skin Naturals Micellar Hyaluronic Aloe Water micellás víz: ugyanazt gondolom róla, mint amikor elkezdtem használni. Jól lehozta a sminket, még a vízállót is, nem csípte a szememet, de az illata kicsit túl erős volt.

Újravenném? Igen.

Cetaphil arclemosó: semmi extra, egy egyszerű habzó lemosó, amit önmagában és a FOREO-val is gyakran használtam, sőt, néha még a testemen is, ha valami miatt nem szerettem volna nagyon illatos tusfürdővel fürdeni. Jól tisztított, az én bőrömet nem szárította, és rengeteg ideig elég volt ez a kiszerelés.

Újravenném? Talán. 

NIVEA Glow Rice Scrub arcradír: elég gyengéd radír, kellemes illattal, ráadásul nem műanyag szemcsék voltak benne, hanem apróra őrölt rizs. 

Újravenném? Talán.

NIVEA Hydra Skin Effect ampullák: nagyon szerettem a bennük levő lötyit, ami kicsit géles állagú volt, és nagyon jól hidratált, krémet sem kellett fölé kennem, amikor ezt használtam. Egy ampulla bőven elég volt a teljes arcomra és még a nyakamra is. Én egyébként akkor vettem elő őket, amikor kedvem volt, nem egymás utáni napokon használtam fel az összeset.

Újravenném? Igen.

Neutrogena Hydro Boost Sleeping Cream éjszakai maszk: nagyon sűrű állagú, extrán hidratáló krém ez, ami mégis reggelre szinte teljesen beszívódik. Főleg télen és tavasszal használtam, mostanra már csak egy kevés maradt belőle, a negyven fokban viszont azért nem szívesen kentem magamra.

Újravenném? Talán.

Geek & Gorgeous 101 A-Game 5 szérum: imádom, a legkellemesebb retinol, pontosabban retinal szérum, amit valaha használtam. Bár a hatását nyilván majd csak később fogom látni, örömmel kenem fel heti 2-3 alkalommal, nyáron nem is teszek fölé mást, mert önmagában is elég a hidratáló hatása. Eddig még nem volt olyan szérumom vagy krémem, amivel összeveszett volna, és az ára is nagyon kedvező. 

Újravenném? Igen, már meg is tettem.

MAC Prep + Prime Fix+ uborkás (mini): leginkább hidratáló helyett fújkáltam el, hatásában teljesen olyan, mint az eredeti, de azért annak az illatát jobban szeretem. Limitált kiadás volt valamelyik nyáron, már nem lehet kapni.

Újravenném? Talán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése