2019. július 28., vasárnap

Tényleg megéri?! | Anastasia Beverly Hills Norvina paletta

Nem indult felhőtlenül a kapcsolatunk az Anastasia Beverly Hills (innentől csak ABH) Norvina palettájával: amikor bejelentették, szinte biztos voltam benne, hogy az elsők között fogom megrendelni. Igen ám, de elkezdtek róla érkezni a vélemények, többen írták, hogy borzasztóan potyog, porol, nehéz vele dolgozni, és így bár hihetetlenül vonzott a színösszeállítás, parkolópályára tettem a dolgot. Aztán tavasszal Bécsben sikerült élőben is megswatcholnom és onnantól nem tudtam kiverni a fejemből, aztán pedig rá néhány napra meg is rendeltem.


Sokan tudhatjátok, hogy Norvina Anastasia Soare, a márka alapítójának lánya, ő tervezte ezt a palettát. 
A csomagolásra nem lehet panasz, valóban minőségi érzetet kelt, bár a plüss borítás elég gyorsan koszolódik, így érdemes lehet a dobozában tartani. A paletta maga belülről karton, de a masszívabb fajtából, és a mágnes is megfelelően zár. A benne levő tükröt én személy szerint nem használom - a fóliát sem vettem le róla -, de pozitívum, hogy van benne, még ha nem is túlságosan nagy méretű. Járt hozzá egy kétvégű ecset is, ami egészen használhatónak tűnik, bár én nem próbáltam ki. 





Színek tekintetében a felső sorban találhatók a csillámos színek, alul pedig a mattak. A színösszeállítás szerintem szuper, nem igazán van benne olyan árnyalat szerintem, ami kilógna, bár én egyébként nem igénylem, hogy egy paletta teljes mértékben összepasszoljon. Egy videóban egyébként Anastasia Soare azt mondta, hogy minden palettájukban az egymás mellett levő négyeseket kell figyelni - mindegy, hogy balról jobbra, vagy jobbról balra nézzük -, azok alkotnak  egy egységet. Ez jó kiindulási alap lehet azoknak, akik még esetleg nem annyira jártasak a sminkelésben, vagy megijeszti őket a rengeteg árnyalat, és nem tudják, hol induljanak el a próbálgatásban. :) 


Az első dolog, amit kiemelnék, hogy ha valaki nem szereti a csillámos árnyalatokat, akkor ezt a palettát nem annyira ajánlom, ugyanis a fényes színek hihetetlenül krémesek bár, de mind csillámosak is egyben. Nagyon érdekes a formula egyébként, mert belenyúláskor azt gondolná az ember, hogy ez biztosan nem fog fent maradni a szemhéjon, felkenéskor viszont csak úgy siklik a festék, és már egy húzással is brutális pigmentáltság érhető el. Én ezeket az árnyalatokat csakis ujjal használom, mert ecsettel viszont abszolút kijön a csillámosság és potyognak össze-vissza a csillámdarabok.
A matt festékek ezzel ellentétben kifejezetten kemények és valóban erőteljesen porolnak, emellett viszont hihetetlenül pigmentáltak és csodásan satírozhatók. A satírozással nekem gyakran meggyűlik a bajom, sokszor előfordul, hogy egy-egy szemhéjpúder iszonyú foltos marad,  bármit csinálok, itt viszont nem tapasztalok ilyet még a sötétebb színek esetében sem. A Base, Soul és Love festékek egyébként nem teljesen mattak, van egy kicsi fényük a bennük található apró mikrocsillámoknak köszönhetően, de egyáltalán nem fényes színekről van szó. A már említett porolás miatt az ecsetet alaposan le kell ütögetni, plusz nyilván emiatt valamivel gyorsabban is fogom elérni a színek alját, mintha egy keményebb formulával dolgoznék, de én ezzel együtt tudok élni. A paletta belső fényes borítása miatt szerencsére ez a porolás nem látszik meg magán a csomagoláson, egy nedves törlőkendővel maradéktalanul eltávolítható róla a festék. 
A tartóssága kifogástalan, bár én minden smink elkészítésénél használok szemhéjalapozót, így nem tudom, anélkül hogyan teljesít. A színmintákat alap nélkül és ujjal készítettem, egyetlen húzással: 

A felső sor színei balról jobbra: Dreamer, Summer, Wild Child, Rose Gold, Celestial, Dazzling, Drama

Az alső sor színei balról jobbra: Base, Soul, Incense, Love, Volatile, Eccentric, Passion

A paletta 14 x 0,7 gramm terméket tartalmaz. Én BeautyBay-ről rendeltem anno 48 euróért (~15718 forint), ahol mostmár sajnos drágább, de Cult Beauty-n vagy Feelunique-on is kapható, mindhárom helyen ingyenes szállítással Angliából, tehát vámot sem kell érte fizetni. Az ABH márka állatkísérletmentes, így ez a termék is, de nem vegán. 

Összességében én minden kis hibája ellenére imádom ezt a terméket, minden forintot megért számomra, és ezen felbuzdulva már most azt nézegetem, hogy melyik legyen a következő ABH palettám...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése