2019. augusztus 6., kedd

Júliusi kedvencek | 2019

Onnan tudom, hogy augusztus van, hogy én már egy hete a karácsonyt várom...na de a viccet félretéve - bár tényleg ez a helyzet amúgy, nem viccelek - elég hihetetlen, hogy már augusztus van, viszont a nyár nekem még csak most kezdődik, mivel holnaptól Sziget. 


Anyukám szerint a Kneipp Dusch Tonic tusfürdőjével büntetni lehet, én mégis nagyon szerettem júliusban, mert számomra kellemes és igazán nyárias az illata. Arcápolás terén sajnos valamitől kijött egy jó kis ekcémás folt a szemem alatt - vélhetően egy arclemosó okozta, de még nyomozok -, ezért eléggé minimálra vettem az arcápolási rutinom. Ebben volt segítségemre a Geek & Gorgeous 101 aPAD szérum, a The Ordinary Salycilic Acid 2% szérum és a First Aid Beauty Ultra Repair Cream hidratáló.


A Catrice HD Active Performance primer állaga elsőre elég olajosnak tűnik, de pillanatok alatt beszívódik és máris lehet sminkelni rá. Engem elsősorban a 30-as fényvédő fogott meg benne, de persze ez önmagában nem elég, szükséges mellette "rendes" fényvédőt is használni. A PUPA Beauty Touch alapozóját nagyon megszerettem az utóbbi időben, mert bár olvastam róla jót is, rosszat is, az én bőrömön kifejezetten szépen mutat, igazi bababőrt varázsol és a fedése is megfelelő. A Rimmel Lasting Finish 25H púdert már sajnos nem lehet kapni, az utolsó darabot használgatom, amit még sikerült elcsípnem egyszer, tényleg kár érte. Az elmúlt néhány hónapban kipróbáltam néhány új szempillaspirált, de egyikkel sem voltam megelégedve, így most visszatértem a Maybelline Lash Sensational-hez, ami sosem hagy cserben. A pink szemfestés mostanában a mániám, amihez a Colourpop Milky Way árnyalatú Super Shock Shadow-ját használom leggyakrabban, ami limitált kiadás volt, úgyhogy már szintén nem kapható - bocsi. :D Szintén kifutott már az Ultra Blotted Lip kollekció Ocean Ave árnyalata is, viszont általánosságban ez a formula is nagy kedvencem, mert tényleg matt, ugyanakkor nem szárít és emellé még hihetetlenül tartós is.

Júliusban kezdtem el rendszeresen nézni Jessica Braun csatornáját, aki - milyen meglepő - beauty videókat csinál, de a népszerű beauty guruknál jóval megfontoltabb a stílusa, részletesebb véleményei vannak, ezt szeretem benne leginkább.


Ha követtek Facebookon, akkor tudjátok, hogy természetesen idén is figyelemmel követtem a vizes vb-t, bár sajnos a munka miatt legtöbbször csak az ismétléseket sikerült megnéznem, úgyhogy természetesen ez sem maradhat ki a felsorolásból. Sajnálom, hogy vége, mert mindig fantasztikus hangulata van.

Kedvenc dalok:
THE S.L.P. - Favourites
Calexico and Iron & Wine - Father Mountain
Bon Iver - Faith
Passenger - Where The Lights Hang Low
Gregory Alan Isakov - Amsterdam

Ki várja már az őszt? :P

2 megjegyzés:

  1. Juj, én nagyon nem várom az őszt! Lehet megint korán kelni (a gyerekeim iskolába járnak).

    Úgy örültem, hogy lesz megint nálunk vizes vb! Az előzőn voltam, nagyon jó hangulata volt (mostmár csak újra egy műkori eb vagy vb kéne).
    Kedvenc júliusi termékeim a Neostrata 50-es, színezett fizikai fényvédője, a Colourpop színes szempillaspirálok és az Essence Berry on palettája és highlighterei voltak. Nagyon klasszul sikerültek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is örülök neki nagyon, bár a politikai részéről ne beszéljünk, mert megint láttam ennek kapcsán mindenfélét...
      A Colourpop szempillaspirált amúgy mindenki szidja körülöttem, pedig nekem is van belőle egy kék és semmi bajom vele :D Viszont állítólag a fekete borzasztó...

      Törlés