2019. augusztus 19., hétfő

Kedvenc beauty webshopjaim: Lookfantastic

Facebookon elég gyakran meg szoktam osztani, ha a kedvenc beauty webshopjaim közül valamelyikben ingyenes szállítás vagy valamilyen hatalmas akció van, viszont mindig csak megemlítettem őket itt-ott, úgyhogy úgy döntöttem, hogy elindítok egy sorozatot, amiben részletesen írok mindegyikről. Az első részben a Lookfantastic webshopot mutatom be, ahonnan számtalanszor rendeltem már és sok szempontból nagyon megéri innen vásárolni. 


A Lookfantastic* egy angol webshop, azonban van európai raktáruk is, így nem kell figyelni az értékhatárra, mivel az esetek többségében EU-n belülről érkezik a csomag, nem kell semmit ráfizetni. (Kivétel azt hiszem, ha például parfümöt rendelsz, mert arra más szabályok vonatkoznak.)
Emellett a szállítás a legtöbb esetben ingyenes, minimális rendelési összeg nélkül. Nyilván ebből kifolyólag van, ami valamivel drágább itt, mint máshol, viszont ez elenyésző és szinte mindig él valamilyen kuponkód, amivel 15-20% kedvezménnyel lehet rendelni. Ehhez egyébként ajánlom a Honey nevű böngészőbé épülő plugint, ami automatikusan végigpróbálgatja az adott webshopnál a lehetségesen működő kuponkódokat, én gyakran spórolok így nem keveset és szinte az összes általam bemutatásra kerülő oldalnál működik.
*A fenti link a saját affiliate kódom, amelyet ha használsz, az első 25 font feletti Lookfantastic rendelésedből 5 font kedvezményt kapsz, és én is kapok utána 5 font kreditet. 

Számos olyan márka megtalálható az oldalon, ami Magyarországon nem kapható, mint például a Benefit, bareMinerals, First Aid Beauty, Kevyn Aucoin, Lime Crime, NARS, Pixi, Rituals, Too Faced, Urban Decay, Yes To és még rengeteg egyéb. Persze egy csomó itthon is népszerű márkát árulnak (MAC, NYX, Rimmel, Maybelline, L'Oréal, The Ordinary, Smashbox...), ám sokszor jóval szélesebb a termékpaletta online, mint nálunk a drogériákban - én például innen rendeltem a Maybelline SuperStay Matte Ink rúzsaim jelentős részét, amikor még itthon nem volt elérhető.
Természetesen minden termék eredeti, nem vásárolok olyan webshopból, ami hamisítványokat árul, ezért ezt most írom le először és utoljára, mert minden ilyen bejegyzésnél érvényes.

Fizetni lehet bankkártyával és PayPallal is, külföldi webshop révén értelemszerűen utánvét nincs.
A szállítás elég érdekes, mert úgy vettem észre, hogy a kis értékű csomagokat (10-15 font) DPD futár hozza, a nagyobbakat viszont a posta. DPD-vel a rendelésem sokszor 3 (!) munkanap alatt itt volt, a posta esetében viszont beletelt jópár hétbe, így ha nem szeretnél heteket várni, akkor érdemes lehet szétbontani a rendelést, hiszen szállítási költséget úgysem kell fizetni. A rendelések egyébként papírdobozban érkeznek, papírral alaposan kibélelve, úgyhogy láthatóan arra is odafigyelnek, hogy ne használjanak felesleges műanyagot csomagolóanyagként. 

Az ügyfélszolgálatra nem lehet panaszom, kétszer jártam úgy, hogy nem érkezett meg a csomagom - mindkétszer posta hozta volna -, és mindkétszer szó nélkül visszakaptam a pénzem, miután ezt jeleztem nekik.

Van saját meglepetésdobozuk, melynél meg lehet rendelni csak egy dobozt is, de elő lehet fizetni 3, 6 és 12 hónapra is. Én még nem rendeltem ilyet soha, de másoknál láttam, hogy elég érdekes dolgok szoktak benne lenni.
"Testvérwebshopja" a HQhair, ahol ugyanúgy mindenre ingyenes a szállítás és szinte ugyanaz a választék is, de több hajápoláshoz kapcsolódó termék és márka van fent.

Azt hiszem, mindent összeszedtem, ami fontos lehetett, és remélem hasznosnak bizonyul majd ez a sorozat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése