2019. augusztus 31., szombat

Augusztusi kedvencek | 2019

Augusztusban volt minden, amit csak el lehet képzelni, ráadásul a hónap felében beteg voltam - ezt majd később kifejtem, de a Sziget küldött padlóra -, viszont elég sok újdonságot próbálgattam és sikerült kifognom néhány szuper terméket. 


A The Body Shop Cactus Blossom tusfürdő tökéletes átmenet számomra a nyárból az őszbe, mert gyümölcsös, de mégis kicsit fűszeres illata van számomra. Ugyanez igaz a Balea Schönheits Geheimnisse Golden Milch tusfürdőre is, ráadásul mindkettő illata tartósan érezhető a bőrön órákkal a használat után is. Sajnos rajtam egyáltalán nem működnek az alumíniumsó mentes dezodorok, a Schmidt's márkáról viszont évek óta hallottam már többek között Ingrid Nilsennek köszönhetően. Egy ideje már itthon is kapni a márka deóit, ezért nemrég beruháztam a bergamott-lime verzióra, és meglepően elégedett vagyok. Nyilván önmagában nem elég, leggyakrabban a Rexona Maximum Protection izzadásgátló mellé használom kiegészítésként, de például a Szigeten minden más párosítás néhány óra alatt megadta magát, ez viszont nem.
Instagramon volt már szó az ekcéma mizériámról, röviden annyi történt, hogy néhány hete a szemem alatt brutális ekcémás foltok jelentek meg csak úgy a semmiből. Voltam vele orvosnál, ő sem tudta megmondani, hogy mitől lehet, de kaptam rá krémet és már rendben van, viszont egy ideig semmi mást nem tudott elviselni a bőröm, csak a Clinique Moisture Surge Intense hidratáló krémet. Utóbbi kapcsán jöttem rá, hogy mennyire hiányzik a sima Clinique Moisture Surge krém, úgyhogy azt hiszem hamarosan újra is fogom rendelni, mert a képen látható pici Intense verzió már igencsak fogyóban van. 


Egy időre visszatértem a Maybelline Fit Me korrektorhoz, pont azért, mert nem szerettem volna a szemem alatti részt olyan durván szárító termékekkel terhelni, mint mondjuk a Tarte Shape Tape korrektor, és azt kell mondanom, hogy ez még mindig a top korrektoraim között van. Megvettem a Catrice egyik új szemhéjtusát, ami a Calligraph Pro Precise névre hallgat, ami talán a legjobb filces tus, amit valaha használtam: ultra fekete, kellően nedves a formulája és akkor sem használódik el a hegye, ha szemhéjpúder fölé használom. Az Illamasqua szempillaspirál mini verziója ajándék volt egy rendelés mellé, és bár újravenni valószínűleg nem fogom, összességében elégedett vagyok vele, mert mindent tud, amit egy spirálnak tudnia kell. Augusztusban szinte csak ezt használtam, mivel az összes többi szempillaspirálom szinte lemoshatatlanul tartós - rád nézek, Maybelline Lash Sensational -, ami szintén nem túl ekcéma barát.
A Colourpop Mixed Tape fantázianevű Super Shock Shadow szemhéjfesték a kedvencem, ha natúr árnyalatokról van szó, ezt is rengeteget használtam, csakúgy, mint a Rimmel Magnif'Eyes Wow Edition szemhéjpúder palettát. Utóbbi megvan már egy ideje, de sokáig nem igazán vettem elő, most viszont kedvem támadt ezekhez az árnyalatokhoz, főleg a középső hidegebb tónusú színekhez nyúltam előszeretettel.

Ritkán találok mostanában olyan beauty témájú YouTube csatornát, amit szívesen nézek újonnan, Allie Glines esetében viszont az első megnézett videó után nyomtam is a feliratkozás gombra.


Szokás szerint augusztusban volt a Sziget is, amiről Instagramon folyamatosan tudósítottam, viszont megtörve a sorozatot most nem készült róla beszámoló - elsősorban azért, mert ahogy már fent említettem, brutálisan lerobbantam, és gyakorlatilag életben maradni is nehezemre esett utána, nemhogy írni. Ettől függetlenül imádtam idén is, de ez a két-három hetes szenvedés nem igazán hiányzott.

Kedvenc zenék:
Bring Me The Horizon - sugar honey ice & tea
Liam Gallagher - The River (Why Me? Why Not)
Frank Turner - Recovery
Enter Shikari - Stop The Clocks
Noel Gallagher's High Flying Birds - This Is The Place
James Blunt - Cold

Ezek lettek volna az augusztusi kedvenceim, de én már totálisan ősz lázban égek, úgyhogy jöhet is a szeptember! 

2 megjegyzés:

  1. Eddig nálam a Rexona Maximum Protection volt A dezodor. Idén meglepő módon a Pixiboxnak köszönhetően rájöttem, hogy létezik természetes dezodor olyan, ami hatásos is! Elsőnek a Ben & Anna stiftje került a boxba, egyszerűen fantasztikus magam sem akartam elhinni, de még jobb is, mint a Rexona! Következő hónapban a Schmidt's került bele. Ez is hasonlóan jó deo, de nálam a B & A jobbban bevált, ráadásul abban nincs parfüm sem, és mégis abszolút hatásos.
    Nálam a Clinique Moisture Surge Hydrating Supercharged Concentrate változat lett abszolút kedvenc, ebből egy normál kiszerelésre is beruháztam még a Glamour-napokon, abszolút megérte. (-: És az Overnight Mask-ra is, csak azt most félretettem téle, abból csak utazót vállaltam be egyelőre.
    A Szigetet sajnálom.... Igaz, én a rockzenét kedvelem, de vártam a beszámolót róla. Sajnos annak idején én is betegedtem le ott, nagyon megfáztam, hajat mostam pedig esős idő volt és a sátor is nyirkos volt. Remélem, már jól vagy! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem gyakran sajnos még a Perspirex + Maximum Protection ÉS még valami pluszban sem hat, télen is legalább 2-3 fajta dolgot kenek magamra, úgyhogy itt a nehéztüzérségre van szükség, ez alkati dolog sajna, max. a botox segítene véglegesen.
      Az Overnight Maskot én is meg szeretném venni, találtam most Lookfantasticon egy csomagot, amiben van abból meg a sima Moisture Surge-ből is.
      Gyakorlatilag mostanra sikerült rendbejönnöm nagyjából, másfél hétig utána egyáltalán nem volt hangom, abszolút semmi :D

      Törlés