2019. augusztus 21., szerda

Kedvenceim újratöltve | 2018 Augusztus

Kimaradt néhány hónap ebből a sorozatból, de most újra itt vagyok egy kis visszatekintéssel, méghozzá tavaly ilyenkorra és az augusztusi kedvenceimre. Meglepő módon szinte minden ott felsorolt termékkel kapcsolatban élénkek az emlékeim, mivel jelentős részük még a mai napig a kollekcióm része, de nézzük is, mikről van szó!


A Balea Meeresrauschen tusfürdőből anno betáraztam, és bár azóta már az összes flakon elfogyott belőle, ha visszahoznák ezt az illatot, örömmel használnám ismét. A Dove testradírjai közül a tavalyi bejegyzésben a makadámdiós-rizses változatot mutattam, azóta viszont áttértem a kiwisre, amit még jobban szeretek és nincs is itthon ezen kívül más testradírom azóta. (Egyes helyeken amúgy leárazva láttam ezt az illatot, úgyhogy nagyon remélem, hogy nem azért, mert meg fog szűnni.) A Geek & Gorgeous 101 HA 5 Light szérum pont mostanában fogyott el és még nem rendeltem újra, de mindenképpen szeretném visszahozni a rutinomba. A Rohto Skin Aqua Sarafit UV Essence fényvédőt most is használom, és nem valószínű, hogy a közeljövőben lecserélem majd, az Ilcsi ichtiolos korrektort pedig továbbra is éjszakára használom az esetleges bőr alatti pattanásokra.
A Catrice Liquid Camouflage korrektort most épp parkolópályára tettem, mivel rengeteg újdonságot szereztem be az utóbbi időben, de továbbra is úgy gondolom, hogy az egyik legjobb drogériás korrektor, biztosan vissza fogok még térni majd hozzá. A p2 Featherlight púderalapozóval szintén továbbra is elégedett vagyok, csakúgy, mint a Milani szemhéjalapozójával és a Milani Most Loved Mattes szemhéjpúder palettával, bár utóbbit kicsit elhanyagoltam az utóbbi hónapokban, szóval ideje elővennem ismét. A the Balm Bahama Mama bronzosítót továbbra is kontúrozásra használom, de nem úgy tűnik, hogy a közeljövőben elérem akár az alját is, úgyhogy jó ideig fogjátok még látni az ehhez hasonló bejegyzésekben.

Látszik tehát, hogy a tíz termékből hetet még a mai napig rendszeresen használok, ami elég jó arány szerintem, főleg, hogy ezek között olyasmi is van, amit azóta már újravásároltam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése