2020. november 2., hétfő

Szerzemények #48 | drogériás újdonságok, Glamour-napok, Beautylish, Notino

Az elmúlt hónapokban ismét vásároltam néhány újdonságot és érdekességet. Főleg a hazai drogériákban garázdálkodtam, de azért körülnéztem a webshopokban is. 

Az Essence és a Catrice új, őszi-téli kollekciójából elég sok mindent megvettem, ami a kívánságlistámon volt, bár időközben kicsit változott a preferenciám, illetve például a Catrice Pro Vintage Soul Slim palettát el is kapkodták, mire megvehettem volna. 

A primereket még nem próbáltam ki, mert van pár, amit előbb még el szeretnék használni, a többi termékkel viszont elégedett vagyok, különösképpen a korrektorral és a szemöldökfilccel. 

Nem gondoltam, hogy túlzottan be fogok vásárolni a Glamour-napok alatt, de azért így is akadt néhány dolog, amit hazahoztam. A Veet hideggyantából mindig ilyenkor szoktam betárazni, csakúgy, mint a Rexona Maximum Protection dezodorból, amiből ezúttal egy fújós változatot is vettem – egyet már elhasználtam korábban, másik illatban, és elégedett vagyok vele. A TRESemmé Biotin + Repair 7 Primer Protection hővédő spray-vel már szemeztem egy ideje, kuponnal pedig igencsak jutányos áron tudtam megvenni, és nem is bántam meg, nagyon szeretem. A Balea Super Soft vattacukor illatú testradírra és Sense of Magic tusfürdőre nem volt kupon.

Szintén a Glamour-napok alatt vettem a Müllerben két Kneipp tusolóhabot: a Goodbye Stress illat fürdősóban is az egyik kedvencem a Winter Pflege pedig igazi nyugtató, hideg időkre való illat. A Garnier Fructis új szárazsamponjaival nagyon elégedett vagyok, egy görögdinnyéset már majdnem teljesen elhasználtam, így megvettem a citrusosat is – ezeket egyébként eddig még csak a Müllerben láttam. A Bourjois 123 Perfect CC krémet mindenki imádja, ezért féláron beruháztam rá, hátha én is szeretni fogom.

A NYX üzletekben minimum két termék vásárlása esetén 40% kedvezmény volt mindenre, így egy Proof It! szemhéjalapot vettem – bár eredetileg a HD szemhéjalapot szerettem volna, de abból sajnos nem volt, talán már nem is lehet kapni? –, és beneveztem a Can't Stop Won't Stop púderalapozóra is, mert ígéretesnek tűnik. 


Néhány hete leadtam egy rendelést a Beautylish oldalán is, ahonnan elsősorban a Good Molecules Instant Cleansing Balm lemosót szerettem volna, amit pont dupla csomagban árultak, így a teljes kiszerelés mellett egy kisebb, utazó méretet is kaptam egy áráért. Rengeteg pozitív véleményt hallottam a Good Molecules Silicone-Free Priming Moisturizer hidratálóról is, ezért ebből is jött velem egy kis kiszerelés. Sosem veszek Beautyblendert teljes áron, de ha van rá valami jó akció, akkor nem sajnálom rá a pénzt, illetve a Juno & Co. Storm Cloud szivacsára is kíváncsi vagyok, mert erről a márkáról is rengeteget hallottam már. A Good Molecules Clarify & Cleanse Bar mintája ajándék volt a rendeléshez. 


Végül pedig rendeltem a Notino oldaláról is. A L'Oréal Casting Creme Gloss hajfestékből mindig két dobozt használok, két különböző színben, legközelebb pedig megpróbálkozom a 834 Arany karamell árnyalattal. A Natura Siberica hidratáló samponjával nagyon régóta szemeztem már Krémmánián, de nem tudtam, honnan szerezhetném be, egy ideje viszont már kapható a Notino kínálatában is. Rendeltem egyet a Bioderma Nodé DS+ samponjából is, amiből mindig szükség van utánpótlásra, ahogy Carmex ajakápolóból is, most viszont egy Sugar Plum ízesítésűt vettem. A TIGI hajcsatok jól jönnek majd hajfestéshez, de vasaláshoz, göndörítéshez vagy éppen szimpla itthoni használatra is, mert a sima drogériás hajcsatok mindig gyorsan tönkremennek. Végül pedig bekerült a kosaramba egy Essence púderecset és egy Radox Stress Relief fürdősó is. 

Ti vásároltatok ősszel a Glamour-napokon?

2 megjegyzés:

  1. Szia, érdeklődnék, hogy a beautylish oldaláról rendelés vámmentes? Illetve benne van az árban vagy szerencse kérdése a vámolás? Köszönöm, Judit

    VálaszTörlés