2020. augusztus 27., csütörtök

Kívánságlista #20 | Catrice/Essence őszi-téli szortimentfrissítés 2020

Végre felkerültek a külföldi oldalakra az Essence és Catrice őszi-téli újdonságai. Az elmúlt néhány alkalommal szerintem elég unalmas termékekkel rukkoltak elő, ezek közül viszont van jó pár, ami felkeltette az érdeklődésem. 


A Catrice Pro Vintage Soul Slim szemhéjpúder paletta főleg a színei miatt fogott meg, mivel imádom a hidegebb, mályvásabb árnyalatokat, ráadásul a többi ilyen palettáról is csupa jót hallottam. A 5 In a Box mini palettákat jó ötletnek tartom, mert sokkal kihasználhatóbb, mint egy 15-20 színű összeállítás, ráadásul ahogy néztem, egymáshoz illő árnyalatokat válogattak össze. 
A Catrice Brow Definer Brush Pen és az Essence Tiny Tip Precise Brow Pen koncepciója gyakorlatilag ugyanaz: ők is előrukkolnak a most eléggé népszerű tus jellegű szemöldökformázóval, amivel szemöldökszálaknak kinéző vonalakat lehet húzni. A Catrice úgy emlékszem, hogy pár éve kijött már egy ilyesmivel, de viszonylag gyorsan el is tűnt a polcokról. Valamelyiket mindenképpen megveszem majd, mert érdekel a koncepció. Az Essence Tiny Tip Liner is nagyon érdekel, ami egy hagyományos filces tus, csak éppen a szokásosnál vékonyabb heggyel. 
A Catrice Glow Overnight AHA szérumot szívesen kipróbálnám - bár pont mostanában vettem egy másik glikolsavas szérumot is -, annak ellenére is, hogy alapvetően szkeptikus a sminkmárkák arcápolási termékeinek hatásosságával kapcsolatban. A True Skin High Coverage korrektorra leginkább azért vagyok kíváncsi, mert a Liquid Camouflage korrektor az egyik örök kedvencem, és nem hiszem, hogy tudnak annál jobbat gyártani - de hátha. Az Essence Prime+ Studio hidratáló primer elég jól hangzik, ennek a vonalnak a mattító sminkalapját is szeretem, a Hello, Good Stuff! arcpermetet pedig valószínűleg végül nem fogom megvenni, de azért érdekel, mit tud.

Várom már, hogy az üzletekben is megjelenjenek ezek a termékek, mert ha belegondolok, elég régen vettem már drogériás sminkeket, főként külföldről rendeltem az utóbbi hónapokban, és jó lenne néhány pénztárcabarát újdonságot is kipróbálni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése