2020. augusztus 4., kedd

Júliusi kedvencek | 2020

Júliusról túl sok érdekességet nem tudok mondani, mivel leginkább dolgoztam, és a hó eleji VOLT is elmaradt a korlátozások miatt. A sminkes kedvenceim között vannak újak és régiek is, és sok idő után végre egy filmet is tudok mutatni. 


Talán már említettem, hogy mostanában teljesen rá vagyok kattanva a sminklemosó balzsamokra. Az Emma Hardie Moringa Cleansing Balmot már évek óta nézegettem Zoellánál, nemrég pedig vettem belőle egy kis kiszerelést, hogy kipróbáljam. Sok általam használt hasonló termék inkább darabos, vajas állagú, ez viszont egy kicsit csúszós, waxos termék. Az illata nagyon erős, nagymamás-virágos jellegű, ami egyáltalán nem tetszik, viszont a hatásával nagyon elégedett vagyok, mert tényleg minden sminket elsőre leszed. Alaposan le kell öblíteni, és érdemes utána egy másik lemosót is használni, mert hajlamos olajos érzetet hagyni a bőrön. A The Body Shop Cool Cucumber tusfürdő igazi nyári darab, és nem csak az uborkás illata miatt, hanem mert használat után bizserget, és egy kicsit "fázik" tőle az ember. Nem annyira erősen, mint például az Original Source mentás tusfürdője után, de azért fürdés után 10-20 percig még megvan az érzet. 
Nemrég kaptam néhány PUPA fényvédőt kipróbálásra, és közöttük volt a képen látható 30 faktoros napozó tej* is. Nincs benne denaturált alkohol, gyorsan beszívódik, és isteni vaníliás, kissé citrusos illata van. Napi szinten használom azóta, amióta megérkezett, és még sosem égtem le vele. Nyáron ritkábban testápolózom, de ha igen, akkor mostanában a Mixa Atopiance testápoló balzsammal teszem, ami nem éppen a könnyed állagáról híres, de úgyis este szoktam felkenni. Szinte mindenhol ódákat zengenek róla, ami nem meglepő, mert ennél a terméknél végre érzem, hogy csinál is valamit, nem csak bevonja a bőrömet egy zsíros, ragacsos réteggel. 


Igazán nem szenvedek hiányt primerekből, de a NYX Bare With Me Hemp SPF 30 Daily Moisturizing Primer(hogyan lehet valaminek ilyen hosszú nevet adni) szinte azonnal megvettem, ahogy megjelent. A fényvédőkkel nem szabad spórolni, úgyhogy kíváncsi voltam, működik-e smink alatt akkor is, ha felkenek belőle egy negyed teáskanálnyit - és jelentem, hogy igen. Nem matt, de nem is fénylik át gyorsabban tőle a sminkem, és a fényvédő hatása is megfelelőnek bizonyult, mert jó pár olyan esetben ez volt rajtam, ahol alkalmam lehetett volna leégni. Újra megvettem a Makeup Revolution Conceal & Define korrektort, mert szem alá ez az egyik kedvencem, de így nyáron gyakran használom alapozó helyett, a teljes arcomra is. A Catrice Contouring Bronzing Powder a Sun Glow trendkiadás egyik darabja volt, és már nem kapható, de ezt használom kontúrozásra, és nagyon elégedett vagyok vele. A színe pont tökéletes, és bár nem teljesen matt, hanem van némi fénye, ez arcon egyáltalán nem tűnik fel. 
A Colourpop Rendezvous paletta továbbra is lenyűgöz, szinte minden színt imádok belőle, és néhány havonta biztos bekerül a kedvencekbe is. A Max Factor False Lash Effect szempillaspirált körülbelül 4-5 év kihagyás után vettem újra, hogy megtudjam, most is ugyanannyira szeretném-e, és bár azóta találtam jobb spirálokat, de még most is lenyűgöz, hogy mennyire könnyű vele dolgozni, és milyen jó a formulája. Ez tipikusan az a spirál, amit építgetni kell, de szinte lehetetlen vele összetapasztani a pillákat, és ezt nem tudom, hogyan csinálja. 

Pár hete találtam rá YouTube-on Veres Fanni csatornájára, és néhány videó megnézése után fel is iratkoztam. Főként beauty videókat készít, én pedig pont ezeket hiányolom mostanában a magyar tartalomkészítőktől.


Júliusban láttam először az Eddie, a sas című filmet ami olyan szempontból kicsit ciki, hogy mekkora fanatikusa vagyok az olimpiáknak, de ez valahogy eddig mindig kimaradt. Ahhoz képest, hogy vígjáték, egyáltalán nem éreztem bugyutának, és összességében is egy olyan film, amit bármikor szívesen megnéznék újra.

Kedvenc dalok:
Kodaline - Say Something
Troye Sivan - Easy
Jewel - Hands


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése