2019. október 5., szombat

Szeptemberi kedvencek | 2019

Örülök, hogy október van, még ha hajnali ötkor is kell kelnem ezentúl ahhoz, hogy hétköznap bármit is le tudjak fotózni. Nemrégiben selejteztem a kozmetikumaim között, hogy csak azok a termékek maradjanak meg a kollekciómban, amiket szeretek és/vagy ténylegesen kíváncsi vagyok rájuk, ezért sok olyasmi is előkerült, amiről megfeledkeztem, úgyhogy lehet, hogy mostanában több visszatérő kedvencről fogok majd írni. 


A NIVEA egyik agyagos Clay Fresh tusfürdőjét mutattam már néhány hónappal ezelőtt, most viszont a kék agávés és levendulás változatot is kipróbáltam. Eléggé friss, maszkulin jellegű illata van, ami nem mindenkinek jön be, de én szerettem. Végre valahára beszereztem egy mini kiszerelést a Clinique Moisture Surge Overnight Mask intenzív hidratálóból, amit nem kell lemosni, hanem az éjszaka folyamán szinte teljesen beszívja a bőr. Csakúgy, mint a hidratáló krémmel, ezzel is maximálisan elégedett vagyok, szerencsére nem okozott semmiféle irritációt sem. 
Rá kellett jönnöm az évek során, hogy a drogériás hajápolási márkák közül a Pantene az, amivel nem igazán tudok mellélőni. Az utóbbi időben belefutottam néhány csalódást okozó hajpakolásba, az Intensive Repair termékcsaládhoz azonban mindig boldogan térek vissza, mert imádja a hajam. A legutóbbi Notino rendeléses bejegyzésemben mutatott Tangle Teezer Wet Detangling hajkefe is beváltotta a hozzá fűzött reményeimet, és száraz hajon is tökéletesen működik. 


A Cover FX Blurring Primere kicsit olyan, mint a Benefit POREfessional: szilikonos, szinte elhomályosítja a bőrhibákat és a pórusokat, de nem hagy maga után csúszós érzetet, ezért kifejezetten jó rá sminkelni. A Lancôme Teint Idole Ultra Wear alapozót is nagyon megszerettem, mert bár rettenetesen drága, mások is rendszeresen megjegyezték, hogy milyen szép az arcom, amikor ezt használom. Az én árnyalatom egyébként a 006-os, ami elsőre nagyon világosnak tűnik, de eldolgozva abszolút idomul az arcomhoz. Évek óta nem használtam már ecsetet alapozáshoz, nemrég viszont valami bekattant és megvettem a Real Techniques Expert Face Brush ecsetét. Bár a szivacsokat még mindig kicsit jobban szeretem és valószínűleg soha nem fogok kizárólag ecsettel dolgozni, de vannak termékek, amikhez kétségkívül jobban passzol az ecsetes eldolgozás. 
A Colourpop x Zoella Brunch Date paletta teljesen véletlenül került hozzám anno, mivel elcserélték a rendelésemet, ám végül megtarthattam. Mostanában sokat használom, mert szép natúr színek vannak benne - bár ez tőlem elég szokatlanul hangozhat. Sokat használtam a PUPA Made To Last Lip Duo folyékony rúzst is 020-as árnyalatban, ami legalább olyan jól tartott nap közben, mint a L'Oréal Infallible kétfázisú rúzsok vagy a Maybelline Superstay Matte Inkek.

Szeptemberben furcsa módon semmilyen új YouTube csatorna, film vagy sorozat nem került a kedvenceim közé. A 13 Reasons Why új évadát bár elkezdtem, de csak két részig jutottam, szóval nem tudom előre megjósolni, hogy mit fogok gondolni róla.

Kedvenc dalok:
L.M. Styles feat. Astyn Turr - Let's Be Honest
The Alternate Routes- Nothing More
USEME - Kapcsold Ki!
The 1975 - Paris
James Blunt - Champions

Nektek mik voltak a kedvenceitek? :)

2 megjegyzés:

  1. A felső képről három terméket én is nagyon szeretek: a Pantene, Clinique és Tangle Teezer, nálam is beváltak.
    Ha jól emlékszem, Te is használtad az Estee Lauder Doube Wear alapozót. Az volna a kérdésem, hogy a Lancome alapozó jobb-e ennél?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, használom, és annál sajnos semmi sem jobb :D Bár ha valaki jobban szereti a természetesebb hatást, annak ez jobb lehet, mert a DW brutálisan matt.

      Törlés