2019. szeptember 27., péntek

Sminktermékek, amiknek elértem az alját

Rengeteg "project pan" típusú tartalmat nézek az utóbbi 1-2 évben. Ezeknek az a lényege, hogy emberek kineveznek termékeket, amelyeknek minél előbb el szeretnék érni az alját vagy akár teljesen el is használni őket. Én bár nem határoztam meg ilyesmit, ám ettől függetlenül szeretném a kozmetikumaimat a lehető legtöbbet használni, és mindig örülök, ha ennek látom az eredményét - a por állagú sminkek esetében olyan formában, hogy elérem a csomagolás alját. Össze is gyűlt néhány sminktermékem, amelyeknél látható eredményt értem el, ezeket mutatom most meg. 


Két paletta három színe, egy kőpúder, egy bronzosító és egy mono szemhéjpúder került a mostani válogatásba. Lehetne jobb is az arány, de dolgozom rajta...


A L'Oréal Berry Much Love paletta szemhéjpúdereinek nem nehéz az aljára érni, mivel eléggé porolnak, így a képen is látható, hogy több árnyalatban is jól látható mélyedést hagytam már. Aminek viszont tényleg az aljára is értem, az egy mályvás-barnás szín, amit legtöbbször a teljes szemhéjamra vagy az alsó szempillatövembe használok.


A Revolution Girls On Film a legrégebbi szemhéjpúder paletta, ami a birtokomban van, ezért nem csoda, hogy két színnek is elértem az alját. Mindkettő matt, lilás-barnás árnyalatú, és nagyon szeretem őket használni. 


the Balm Mary-Lou Manizer highlighter iránti imádatom jele, hogy egy elég szép mélyedést sikerült összehoznom benne, mivel az esetek nagy részében ehhez a termékhez nyúlok. Rengeteg termék van benne, így sosem gondoltam volna, hogy valaha látni fogom az alját, az meg aztán végképp elképzelhetetlen volt, hogy elhasználjam, de így még talán erre is megvan az esély. 


A Physicians Formula Butter Bronzer bronzosító eleve másodkézből került hozzám, de alig használtan, úgyhogy magam is meglepődtem, amikor néhány hónapja megláttam a pan alját. Itt egyértelműen a csomagolás csalóka, sokkal többnek tűnik a benne levő festék, és egyáltalán nem kellett megerőltetnem magam, hogy ide eljussak vele. Egyébként soha nem használtam még el a púderen kívül por állagú arcra való terméket, úgyhogy izgatott vagyok, hogy hamarosan a végére érek.


A Catrice Prime & Fine púdert a neszesszeremben tartom, azért néz ki a külseje is úgy, ahogy, és nem volt vele semmilyen különösebb tervem, nem szerettem volna kifejezetten elhasználni, mégis úgy esett, hogy mára már látszik az alja. Lehet, hogy ezen felbuzdulva kinevezek mást utazós púdernek, ezzel pedig megpróbálok minél előbb végezni, majd még meglátom. 


Végezetül pedig egy ősrégi, már nem is kapható Essence mono szemhéjpúder kap itt helyet, amiből többet elhasználtam az évek során, méghozzá kontúrozáshoz. Ez az utolsó darab, ami a készletemben van belőle, és nagyon szerettem, de jó lesz kicsit más termékekkel is kísérletezni. 

Ezek azok a sminkek tehát, amiknek az utóbbi hónapokban az aljára értem. Remélem, hogy valaki számára inspiráló volt ez a bejegyzés, mert tudom, hogy milyen idegesítő, amikor valamit már évek óta használ az ember, de nem látja az eredményét. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése