2019. szeptember 24., kedd

Tényleg megéri?! | BECCA Shimmering Skin Perfector highlighter

A BECCA highlighterekkel először még tavasszal Bécsben ismerkedtem meg, amikor az ottani Douglasban sikerült megswatcholgatnom őket. Már akkor eldöntöttem, hogy mindenképpen be szeretnék szerezni egyet a mini verziók közül, de csak néhány hónapja jött el az ideje, hogy valóban meg is rendeljem. Bár mindenki a Champagne Pop-ot isteníti, az én választásom mégis a Moonstone árnyalatra esett - bár azóta használtan már a Champagne Pop is hamarosan a birtokomban lesz -, mert ilyesmi színű highlighterem még nem igazán volt.


A csomagolás strapabíró, minőségi termék érzetét kelti, nem félnék beledobni a neszesszerembe. Van benne tükör, amit személy szerint én nem használok, ráadásul utazó kiszerelés révén eléggé picike is, de biztosan van, aki hasznát veszi.



A highlighter préselt por állagú, és már ránézésre is hihetetlenül fényes. Talán ez az árnyalat a leginkább természetes hatású a kollekcióból, a csomagolásban kissé rózsaszínes beütéssel, bőrön azonban inkább pezsgős, hideg árnyalata van. Nincsenek benne nagy csillámdarabok, ezért a száraz részeket sem emeli ki. Egy rétegben ecsettel eldolgozva inkább vizes hatása van, de építhető, ezért több rétegben igazán látványos tud lenni. Minimálisan porol, de ez úgy vettem észre, hogy ecsetfüggő is.
Nagyon tartós, én még egy munkanap végén is látom magamon, bár nyilván nem annyira intenzíven, mint amikor reggel felraktam.


A színminta ujjal készült, alap nélkül, egy rétegben

A BECCA márka állatkísérletmentes, a Shimmering Skin Perfector highlighterek ezen árnyalata pedig vegán is. 
A mini kiszerelés 2,4 gramm terméket tartalmaz, míg a teljes méretű termék 8 grammos, de én azt gondolom, hogy bőven elegendő megvenni a minit, mert az is majdhogynem egy életre elég. Én Cult Beauty-ról rendeltem, ahol a mini 16 fontba, a teljes méret pedig 30 fontba kerül.

Összességében ez tényleg egy szuper highlighter, és örülök, hogy megrendeltem, azonban nem gondolom, hogy ne lenne hozzá hasonló drogériás árkategóriában. Nem kiemelkedő, de rosszat sem tudok rá mondani, ráadásul tényleg csodaszép árnyalatokban kapható.

3 megjegyzés:

  1. Köszi a bemutatást! A The Balm Mary-Lou manizerhez képest milyennek találod? Azért ahhoz képest kérdezem, mert az megvan nekem is. Nézegettem már én is a Beccát, de hát már bőven több van itthon, mint amit valaha elhasználok. Van mindenféle színben, erősségben, pl. az Ofra az űrből is látszik. Ráadásul most előrendeltem a Hourglass 6-os palettáját, biztosan abban is gyönyörű a highlighter.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jobban szeretem a the Balmot sokkal :D Valahogy az elsőre is sokkal pigmentáltabb és kicsit metálosabb hatású, mint ez.

      Törlés
    2. Köszi, ez megnyugtató, hogy nem kell erre is költenem. :)

      Törlés