2019. október 16., szerda

Elfogytak #39

Avagy ismét ideje kidobni a szemetet. Ez az adag még nyárról maradt rám, és most igyekeztem valamivel kevesebb terméket egybevenni, hogy ne legyen maratoni hosszúságú a poszt. Mondjuk azt, hogy sikerült...


Ezeket a termékeket csak futólag említeném meg, ugyanis egytől egyig olyasmi, amit mindig újraveszek és már ezerszer láthattátok nálam. A Bioderma Sensibio H2O micellás víz az egyetlen, amit mindig újraveszek, és nem is szeretek kísérletezni ilyen téren. A Rohto Sarafit Skin Aqua fényvédőt elsősorban a testemre használom, és már be is szereztem belőle az utánpótlást. A The Ordinary Squalane Cleanser lemosóból már többet is elfogyasztottam, viszont azóta kijöttek belőle egy nagyobb kiszereléssel is, és valószínűleg azt fogom megvenni legközelebb, mert ez körülbelül 3 hét alatt elfogy napi használat mellett. A Carmex Original ajakápoló alapdarab a kollekciómban, csakúgy, mint a MAC Fix+, amiből itt éppen egy levendulásat láthattok, de az alap illat a kedvencem amúgy. A Real Techniques Miracle Sponge sminkszivacsát most bár leváltotta egy jó időre az eredeti Beautyblender, mivel bevásároltam belőle egy akció keretein belül nemrég, de ettől még továbbra is imádom és bármikor újravenném. Végezetül pedig a Catrice Slim'matic Ultra Precise szemöldökceruza került ide, méghozzá a legvilágosabb árnyalatban.


Tusfürdők közül a Balea Schönheitsgeheimnisse Goldene Milch és a The Body Shop Cactus Blossom verziót venném újra, mert ezeknek tetszett leginkább az illata.

Langhaarmädchen szárazsampon: a Krémmániás vélemények alapján majdnem én vagyok az egyetlen, aki ezt a szárazsampont nem utálta. Nem mondom, hogy életem terméke, de nálam a flakon is megfelelően működött, és a hatásával is nagyjából elégedett voltam.
Újravenném? Talán.

Gliss Kur Purify & Protect sampon: az illatát imádtam, azon kívül pedig egy teljesen átlagos, semmi extra sampon. Egy kicsit talán előbb zsírosodott tőle a hajam, pedig elvileg pont ennek a megoldására van.
Újravenném? Nem.

L'Oréal Elseve Dream Long hajbalzsam és pakolás: alapvetően nagyon elégedett voltam ezzel a termékcsaláddal, a sampon különösen tetszett, de hosszabb távon mind a balzsamnál, mind a pakolásnál azt vettem észre, hogy feltűnően lassabban száradt meg a hajam, ha ezeket használtam. Ez nem tudom, hogy mitől lehet, mert mindig alaposan kimostam, de mindenesetre elég fura...amióta újra a jól bevált Pantene pakolásomat használom, meg is szűnt a probléma.
Újravenném? Talán.

Garnier Fructis Goji Hair Food pakolás: elhasználgattam, de csakúgy, mint anno a banánosnál és a papayásnál, ezt is nagyon meguntam körülbelül a tégely felére. A három közül ennek tetszett a legkevésbé az illata és a hatása is.
Újravenném? Nem.



AVON True Nutra Effects kétfázisú micellás víz: szerettem, szuperül eltávolította még a vízálló termékeket is, viszont csak a szemsminkem lemosására használtam, az arcomra nem. Nem csípte a szemem és nem is irritált, ami nálam pluszpont.
Újravenném? Talán.

CeraVe Moisturizers hidratáló krém (50 ml): nem indult felhőtlenül a kapcsolatunk, mert amikor elkezdtem használni azt gondoltam, hogy ettől pattogtam ki, de kiderült, hogy független volt tőle. Amikor kijött az ekcéma a szemem alatt, a Clinique Moisture Surge krémen kívül ez volt az egyetlen, amit tolerált a bőröm, úgyhogy sokáig a szemkörnyékemre használtam, így is fogyott el végül. A tavaszi-nyári időszakban a teljes arcomra talán kicsit sok, de szerintem vissza fogok majd még térni hozzá.
Újravenném? Igen.

The Ordinary 100% Organic hidegen sajtolt argánolaj: egy Coconutoil Cosmetics hajápoló olajjal keverve használtam pakolásként hajmosás előtt, kifejezetten erre is vettem. Sokaktól hallottam, hogy a tiszta argánolajnak kecskeszaga van, így eléggé féltem tőle, de szerencsére nem elviselhetetlen, viszont azért kellemesnek sem mondanám. A hatásával elégedett vagyok, úgy vettem észre, hogy szerette a hajam, ráadásul nagyon sokáig elég volt ez a kis üveg.
Újravenném? Igen.

NARS Sheer Glow alapozó: nagyon örültem, hogy végre elfogyott, ugyanis számomra is hihetetlen, de 2016-ban írtam róla tesztet. A végére egészen összebarátkoztunk, de időközben rájöttem, hogy én ennél az erősebb fedésű és mattabb alapozókat szeretem.
Újravenném? Nem. 

La Roche-Posay Anthelios XL mattító hatású fényvédő (minta): ez a kis minta nem sok használatra volt elég, de amit sikerült megállapítanom, hogy valóban mattít és szuperül lehet rá sminkelni. Nem kizárt, hogy jövő nyárra beszerzem teljes méretben is.
Újravenném? Igen.

Too Faced Better Than Sex vízálló szempillaspirál (mini): imádtam! Csodaszép, legyezőszerű szempillákat varázsolt, szétválasztott, dúsított, hosszabbított. Az egyetlen problémám az volt vele, hogy ténylegesen vízálló volt, sőt, szinte egyáltalán nem tudtam rendesen leszedni. Azóta megvettem már a sima változatát is mini kiszerelésben, amit még nem bontottam ki, de remélem, hogy ugyanennyire fogom szeretni azt is.
Újravenném? Igen. 

Illamasqua szempillaspirál (mini): egy rendeléshez kaptam ajándékba, és eléggé megszerettem. Rendesen műszempilla hatású szempillákat csinált, bár hajlamos volt egy kicsit tapasztani. Nyáron a 40 fokban is jól teljesített, úgyhogy pozitívan csalódtam benne ahhoz képest, hogy igazából semmi különöset nem vártam.
Újravenném? Igen.

Essence Longlasting szemhéjtus: néhány használat után beszáradt, pedig nem a napon tároltam és a kupak is rendesen rajta volt...egyébként pigmentált volt és tartósnak is bizonyult, de így nem tartott sokáig a kapcsolatunk.
Újravenném? Nem.


Ennyi lett volna, és nem tudom, mit írjak még ide. :D

2 megjegyzés:

  1. A better than sex sima verzioja életem egyik legnagyobb csalodasa. Ugy potyog, mintha muszaj lenne neki... Kivancsi leszek, neked hogy valik be. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nem hangzik jól :/ Akkor már inkább a lemoshatatlanság...

      Törlés