2016. október 17., hétfő

Tényleg megéri?! | Nars Sheer Glow alapozó

A mai bejegyzéssel egy új sorozatot indítok útjára, amiben magasabb árkategóriájú, szerintem elsőre talán kicsit túlárazottnak is gondolt termékeket mutatok be. Formátum szempontjából nem fog különbözni a "sima" terméktesztektől, de úgy gondoltam, külön csokorba szedem az ilyesmi kalandozásokat, hiszen aki rendszeres olvasóm, az tudhatja, hogy igyekszem leginkább pénztárcabarát dolgokról írni, mégis el-elkap néha a kíváncsiság, hogy vajon valóban tudnak-e többet a high-end márkák. Kezdésnek a Nars Sheer Glow alapozót hoztam, aminek a rövid története, hogy mint már tudhatjátok, imádom Zoellát, ez pedig az egyik kedvence, plusz eléggé alapozómániás vagyok, imádok újakat kipróbálni. Itthon először Iparfümérián - mostantól már Notinon - találtam rá, de sokáig készlethiányos volt, és szinte azonnal lecsaptam rá, amikor újra kaphatóvá vált.


A fekete matt papírdobozzal engem megvettek kilóra, csakúgy, mint a letisztult üveg csomagolással, amin aztán tényleg egyetlen felesleges motívum nincs, csak a legfontosabbak. Kis fekete pont, hogy nincs pumpája, és bár lehet rá venni, mégis bosszantó. Az enyém a Siberia árnyalat, ami hihetetlenül világos, szerintem ennél sápadtabb alapozót nem is lehet készíteni, mert az már fehér lenne. Inkább sárgás tónusú, de meglepő módon teljes mértékben egybeolvad az én rózsaszínes arcbőrömmel is, így a hófehérkéknek bátran ajánlom ezt az árnyalatot. Illata egyáltalán nincs, és az összetevőlistában sem található parfüm.




Használat előtt jól fel kell rázni, és mivel igen folyékony állagú, nedves szivaccsal szoktam eldolgozni, és fontos, hogy keveset használjunk belőle, mindjárt kitérek rá, hogy miért. A Bioderma Pore Refiner mattító primeremmel nincs jóban, de a Nivea Aftershave balzsamra bátran lehet kenni, ugyanakkor önmagában sincs vele gond. A glow szócska miatt azt gondoltam, hogy tipikusan száraz bőrűeknek lehet jó, főleg, mert létezik egy sheer matte kollekció is - amiről sajnos már sokkal kevesebb pozitívumot olvastam -, és holott én abszolút a matt finist preferálom, ezt vettem meg. Aztán jött a meglepetés, mert semmivel sem volt fénylőbb az arcom, mint bármelyik másik alapozómnál, és amikor a kelleténél többet sikerült felvinnem, a száraz részeket kiemelte, valamint közelről nagyon látszott, hogy valami van az arcomon. Másodjára már fél adaggal próbálkoztam, úgy megszűnt ez a gond. Elsősorban azért szerettem volna tenni vele egy próbát, mert a videókban mindig csodákat művel, és egy lépésben bababőrt varázsol még úgy is, hogy egyébként nincs teljes fedése. Valóban nincs, inkább egy enyhe közepesnek mondanám, valahogy mégis sikerül megoldania, hogy minden egyben legyen. Építhető, de a bőrhibákra mindenképpen inkább korrektort ajánlanék, mint több réteget belőle. Bár mindig fixálom púderrel, ezzel együtt nap végére így is kissé átfénylik, ezért kifejezetten zsíros bőrre nem ajánlanám, de 8-9 órát simán kibír az arcomon.
A képekhez pont kapóra jött, hogy mostanában - magamhoz képest - elég rossz állapotban volt az arcom, ráadásul a fotózás előestéjén még Akneroxidoztam is, ezért volt min illusztrálni a fedést:

Natúr arc
Körülbelül ennyit szoktam használni belőle
Csak az alapozóval, alap, korrektor, púder nélkül
A piszkos anyagiakról: mint már említettem, nagyon akciósan, 6000 forint körüli áron sikerült hozzájutnom, jelenleg 9700 forintért található a webshopban. Eredeti áron - a Sephora és a márka amerikai weboldala alapján - 45 dollárba kerül, ami átszámolva nagyjából 12600 forint, tehát még ez is jóval kedvezőbb ár érte. High-end termékhez képest a 6000 forintot nem gondolom túlzásnak, főleg, hogy a drogériák polcain is találunk hasonló árkategóriában alapozót. A közel 10000 forinton már alaposan elgondolkodnék, de csak azért, mert ennél is beleestem abba a hibába, hogy túl sokat vártam tőle, és bár tényleg jó, és szívesen használom, az igazi wow érzés elmaradt. A kiszerelése 30 ml, ami teljesen átlagos.

Örülök, hogy megrendeltem, és annak ellenére, hogy nem ájultam el annyira tőle, mint gondoltam, hogy fogok. Remélem, segítettem ezzel a poszttal, akár felkeltette az érdeklődéseteket, és megveszitek végül, akár nem :)

11 megjegyzés:

  1. Hát wow, szerintem brutál jó a képek alapján. Tetszik, hogy nem vakolja le az arcodat, megmaradt természetesnek, de például a karikákat, a színegyenetlenségeket és a pöttyöket szuperül elfedte. Nagyon tetszik, felírtam a "majdegyszer" listámra :)
    És örülök ennek az új sorozatnak, ígéretes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, az első képen azért látszik, hogy miért sminkelünk :D
      Mostmár végre van ürügyem, hogy miért vásárolok néha drága termékeket, muhaha :D

      Törlés
  2. Nagyon szép természetes hatású. :) Bár neked alapból is olyan szép a bőröd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, általában tényleg az, de most valamiért úgy döntött, hogy inkább nem :DDD

      Törlés
  3. Tényleg jónak tűnik a képek alapján, de a csomagolásáról mindig egy körömlakk jut eszembe. 😃

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, akciósan még meg is éri, de az én zsíros bőröm ledobná. Szuperül áll, mintha nem is lenne rajtad alapozó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A természetesség nagy előnye, és szerencsére közelről sem nagyon látszik, mert azt utálom :D 5 fontért lehet rá amúgy kapni pumpát, de meh...

      Törlés
  5. Az öntögetés az viszont rémes, nem tudom, hogy gondolták.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik a hatása, és felkerült a „lehet” listámra, bár én is csak akciósan akarnám megvenni, mert a 9700 Ft azért elég rémisztően hangzik :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hááát, igen, főleg nekem, aki inkább vesz három olcsóbbat, hogy kipróbálja, mint egy drágát :D

      Törlés