2016. október 5., szerda

Teszt | Lirene fiziológiás micellás arctisztító gél és cseresznye-citrom hidratáló arckrém

Még a nyár végén lehetőségem adódott kipróbálni a Lirene arcápolási termékeit, és mivel az utóbbi időben egyébként is ilyesmi lázban égek, igent mondtam a lehetőségre. Korábban hallottam már a márkáról, és találkoztam is a termékeikkel itt-ott, de nem használtam tőlük semmit, így éppen itt volt az ideje. Egy arckrémet és egy arctisztítót választottam, lássuk, hogyan vizsgáztak. 


Micellás arctisztító géllel eddig egyelőre még csak a L'oreal kínálatában találkoztam, ám nem túlságosan hozott lázba, a Lirene esetében azonban tettem egy próbát. A fürdőkád szélén tartom - éppen ezért a pumpás megoldás praktikus -, és nedves arcbőrre szoktam felvinni, de egyébként használható víz nélkül is. A micellás vizekből kiindulva valamiért azt gondoltam, hogy szemfesték lemosására is alkalmas, de szerencsére még időben elolvastam, hogy csak a szemek környékére kéne kenni, így megkíméltem magamat egy alapos szenvedéstől, ugyanis gyanítom hogy szembe kerülve eléggé csípett volna. Az állaga géles, nem habzik, az illata pedig engem dinnyére emlékeztet. Valóbam maradéktalanul lehozza a sminket, semmi mást nem szükséges használnom utána, és szerencsére a bőröm sem húzódik utána, ami az ilyesmi állagú lemosóknál gyakran előfordul.


200 ml-s kiszerelésben kapható, ami hatalmas adag, tekintve, hogy mindössze egy pumpálásnyi elég a teljes arcomra, így az 1500 forintos ára kifejezetten pénztárcabarát. Kapható a Rossmannban, illetve megrendelhető a Take Me Shop webáruházból és Iparfümériáról.


Sokféle arckrémet is találhatunk a márka kínálatában, az én választásom a legújabb cseresznye-citrom változatra esett, ami nem ígér semmi extrát a hidratáláson kívül. Noha a tégelyben kifejezetten sűrűnek tűnt, valójában könnyű, már-már vizes állagú, mégis érezhető, hogy "van benne anyag". Az illata sem cseresznyére, sem citromra nem emlékeztet, de ennél jobban nem tudom behatárolni, ezzel pedig el is árultam, hogy van benne illatanyag, ami engem ugyan nem zavar, de tudom, hogy sokan kerülik. Könnyedsége ellenére viszonylag lassan szívódott be, ami számomra szintén nem probléma, mert estére használom, smink alá és nappalra kifejezetten sminkalapot teszek csak. (Rá is van írva egyébként, hogy éjszakára és nappalra is ideális.) A hidratáló hatásával meg voltam elégedve, bár az én bőröm egyébként sem túl száraz, csak minimálisan vízhiányosnak mondanám.



50 ml, ami arckrém téren egészen kiadósnak mondható, főleg ahhoz képest, hogy az ára 900 és 1000 forint körül mozog. Megvásárolható a fent említett helyeken - a Rossmannon kívül, ott nem találkoztam vele -, tehát a Take Me Shopnál, illetve Iparfümérián.

Összességében pozitív a benyomásom, különösképpen az arclemosót szerettem meg, és jó szívvel ajánlom, ha gyengéd, mégis hatékony tisztításra van szükségetek megfizethető áron. A krémek között is érdemes lehet keresgélni, de ott sokkal kevésbé tudok leragadni egy fajtánál, ezért nem mondom, hogy feltétlenül szerezzétek be. 

2 megjegyzés: