2018. július 30., hétfő

Júliusi kedvencek | 2018

El sem hiszem, hogy mindjárt augusztus...igaz, hogy az államvizsga miatt jóval rövidebb a nyári szünetem, mint korábban bármikor, de túlzás nélkül állíthatom, hogy az idei nyár ment el a leggyorsabban számomra. Amikor ezt a posztot publikálom, épp megérkezett a kánikula, pedig annyira örültem neki, hogy eddig nem volt túl meleg, de hát ilyen ez az időjárás ugyebár...viszont a hidegebb időnek köszönhetően bátran sminkelhettem, és volt is hozzá kedvem az esetek nagy részében, úgyhogy mutatom is, mik váltak kedvencemmé júliusban.


A tavaszi Glamour-napokon nosztalgiából megvettem az Adidas Protect tusfürdőjét, mivel korábban már használtam, és nagyon szeretem az illatát, de még csak most került elő, és egyértelműen újra kedvenccé vált. Nyáron szeretek fizikai arcradírokat is használni, ehhez az Yves Rocher Hydra Vegetal termékcsaládból származó radírt használom jelenleg, aminek könnyed, zselés állaga van, a szemcsék is pont megfelelő mennyiségben vannak benne, és nem hagy maga után fura réteget. Az Uriage termálvíz spray-t gyakorlatilag mindenhova fújkálom, a Clinique Moisture Surge hidratálóból pedig a megújult, 72 órás hidratáltságot ígérő változatot használom, de úgy veszem észre, hogy sem hatásában, sem állagában nem tér el a korábbi, "eredeti" verziótól.


A Revolution Conceal & Define korrektor abszolút beváltotta a hozzá fűzött reményeimet, de elöljáróban csak ennyit mondanék, mert tervezek róla külön posztot. Nem sok Lush sminkterméket próbáltam életemben, de az Eyes Right szempillaspiráljuk nagyon bejött: hosszít, szétválaszt, és igencsak tartós. Az egyedüli visszatartó erő az ára, mivel 6 ezer forintba kerül, de én szerencsére az egyik barátnőmtől kaptam. A Maybelline Master Chrome highlighterek közül mostanában a rosegold árnyalatot használtam előszeretettel, és azt tudom mondani, hogy még mindig az egyik legjobb drogériás highlighternek tartom ezeket. Sok év után elfogyott a kontúrszínem, ezért mostanában erre a célra a the Balm Bahama Mama bronzosítóját használom, ami néhány évre ismét elég lesz, úgy érzem. 


Megnéztük moziban a Love, Simon-t, amit azóta vártam, mióta megtudtam, hogy érkezni fog. Imádtam, pedig alapvetően nem vagyok oda a vígjátékokért, úgyhogy mindenkinek csak ajánlani tudom, akit érdekel, vagy tervezte megnézni. 

A kedvenc YouTube csatornám júliusban az Unreported World volt, ami egy brit dokumentumfilm-sorozat online manifesztációja. A videók társadalmi témákkal foglalkoznak, főként olyan helyekről, amelyekről nem sok szó esik általánosságban a médiában. 

A hónap legnagyobb történése egyértelműen az volt, hogy lediplomáztam - bár, hogy őszinte legyek, a diplomaosztó nem volt valami nagy dolog számomra, eléggé untam. Teljesen spontán kijutottam a FEZEN egyik napjára is, valamint a hétvégén Andi barátnőm férjhez ment, így minimum tíz év után újra részt vettem egy esküvőn. Ezen kívül megtudtam, hogy akkreditáltak a Szigetre, mint sajtós, emiatt az idei beszámolók struktúrája kissé átalakul majd, de erről majd úgyis lesz szó később. 

Kedvenc dalok:
Tom Odell - Jubilee Road

Nemsokára tehát Sziget, és hasonló dolgok, úgyhogy augusztusban sem fogok unatkozni, legalábbis remélem :)

2 megjegyzés:

  1. Uuu a Love,Simon - t én is megnéztem, szerintem is nagyon jó :D Az Yves Rocher arcradírból nekem is van otthon, de még nem kezdtem el használni, kíváncsi vagyok rá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából még jobban tetszett, mint gondoltam, hogy fog, mert végül az a srác volt Blue, akit szerettem volna, hogy legyen :D

      Törlés