2018. július 17., kedd

Blogger kreációk | Revolution Soph X paletta

Egy ideje fel vagyok már iratkozva a sophdoesnails csatornára, de nem mondanám, hogy ő az egyik kedvenc videósom. Ettől függetlenül viszont kedvelem benne, hogy előnyben részesíti a pénztárcabarát termékeket, és a Revolutionnel kollaborációban készült palettája is igencsak felkeltette az érdeklődésemet már a megjelenéskor - olyannyira, hogy végül meg is vásároltam. 


A csomagolással abszolút elégedett vagyok, masszív, strapabíró, és bár 24 színt tartalmaz 14 matt és 10 fényes -, ami rengeteg, de ügyesen megoldották, hogy a lehető legkisebb helyet foglalja. A tetejében található egy teljes méretű, jó minőségű tükör, amit én személy szerint nem szoktam használni, de tudom, hogy mások hiányolni szokták a palettákból. Sajnos az árnyalatok nevei ezesetben is csak egy műanyag fólián kaptak helyet, és a csomagolás hátulján sincsenek feltüntetve. A Revolution márka állatkísérlet-mentes, ez a paletta pedig emellé még vegán is.



Én nem átallok ujjal szemhéjpúdert felvinni, a teljes szemhéjamra általában mindig azzal szoktam, és ilyen módon a általában a kevésbé pigmentált festékek is életre hívhatók, ezesetben viszont azt kell mondjam, hogy a matt árnyalatok ecsettel működnek igazán, míg a fényesek inkább ujjal. Ezutóbbiak inkább csillámosak, mint fényesek, de nem karcolnak, nincs glitteres érzetük a bőrön. A vegán paletták esetében meg kell említeni, hogy az állati eredetű dolgok kerülése miatt itt a pirosas színek eléréséhez nem használhatnak kármint - mivel ugyebár az a bíbortetűk porításával jön létre -, ehelyett más módszerekhez kell folyamodni, ami nem feltétlenül gyerekjáték, de úgy gondolom, hogy itt sikerült egész jól megoldani, megfelelően pigmentáltak a meleg tónusú színek.



A csillámos árnyalatok abszolút nem porzanak, a mattak is csak minimálisan. Ami számomra nem lényeges, de tudom, hogy sokak számára igen, az az, hogy van benne fehér, illetve fekete, egy fényes pezsgőszín, valamint több, különféle tónusú satírozószín. Ami a leginkább tetszik nekem, hogy a matt színek könnyen satírozhatók, ami valószínűleg annak köszönhető, hogy sokkal bársonyosabb a textújáruk, mint egyébként a matt festékeké szokott lenni. A tartósságról önmagában nem tudok nyilatkozni, mert én minden esetben használok szemhéjalapot a szemhéjpúderek alá, azzal egész nap tökéletesen fent marad a sminkem.
A minták ujjal húzva, alap nélkül készültek: 

Első sor, színek balról jobbra: Penguin, Pancakes, Fairy Lights, Pink Champagne, Iced Coffee, Cuppa Tea
Második sor, színek balról jobbra: Grow Old, Sparks Fly, Smokey Bronze, Mixed Berries, Tiramisu, Peaches
Harmadik sor, színek balról jobbra: Cloudberry, Pumpkin, Pine Tree, Petrol - ez eléggé hasonlít a MAC Blue Brown pigmentre -, Pug, Danger
Negyedik sor, színek balról jobbra: Strawberry Sweets, Festive Flame, Copper Coin, Mug Cake, Rosewood, Nightmare
A paletta 24 x 1,1 gramm terméket tartalmaz. Én Notinoról rendeltem akciósan 3600 forint környékén, annyiért egyszerűen ajándék volt, de az eredeti 4000-4500 forintos árát is abszolút megéri szerintem.

Összességében én nagyon szeretem ezt a palettát, az ár-érték aránya véleményem szerint zseniális még úgy is, hogy van benne egy-két gyengébben teljesítő szín (Iced Coffee, Pumpkin, Pug). Főleg a melegebb, élénkebb árnyalatok szerelmeseinek ajánlanám, de azoknak is megfelelő lehet, akik csak most ismerkednek a feltűnőbb sminkekkel, és nem szeretnének sokat költeni a kísérletezésre. 

9 megjegyzés:

  1. Alapjában véve kedvelem a Revolution palettákat, ár/érték arányban szerintem nagyon rendben van a márka, de ez a paletta egyáltalán nem jött be nekem.
    Az első képeket látva egy nagyon jól kihasználható, utazásra kiváló palettának tűnt, meg is rendeltem a Pink Pandáról, amint lehetett kapni.
    Van több MUR palettám, de számomra ez nem éri el azok minőségét. Porol kevéssé pigmentált, ráadásul a fényes színek napközben a szemem alá potyogtak, pedig ez egyik korábbi MUR palettával sem fordult elő. A kaput az tette be, amikor felfedeztem, hogy minden használat után piros pöttyök jöttek ki a szemkörnyékemen. Odaadtam a keresztlányomnak ő meg azóta is nagyon szereti. 😀

    Mindenesetre most az újat már meg sem rendelem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utazásra mondjuk én biztos nem vinném magammal, de nem a mérete miatt, hanem mert mindig ugyanazt a három színt használom, ha utazom :D Mondjuk valószínűleg más palettáink vannak, mert én pont azt vettem észre, hogy ezek kevésbé kemények, a többiből van, hogy ujjal is alig jön fel valami, meg aztán gondolom az sem mindegy, hogy milyen szemhéjalapot használ az ember, mert - lekopogom - de én szerencsére még egy szemhéjpúderrel sem tapasztaltam, hogy aláhullott volna. Biztos szerencsés a szemem :D
      Az új engem sem érdekel, szép-szép, de ennyi sárgás-pirosas árnyalatra már nincs szükségem.

      Törlés
  2. Én is nézegettem sokáig ezt a palettát, de nem rendeltem meg mert annyi palettám van itthon, amit életem végéig nem tudok elhasználni (16-17 paletta, plusz a monók) Pedig nagyon tetszenek a színek, de szerintem ha körülnézek, a meglévőkben is vannak hasonlók.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, most totál rá vagyok kattanva a palettákra, a minap is rendeltem kettőt...

      Törlés
  3. Ezt most vettem meg sajnos én is a hetvegen, mert VEGRE volt abban a boltban ahol november ota hianycikk nálunk.. sajnos, mert nekem is kismillio palettam van, de na, ez annyira gyönyöru, es olyan jol kihasználhato is hogy muszaj volt... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Állítólag nemsokára nálunk is kapható lesz már a drogériákban, nem csak online :D Jaj, annyi palettát szeretnék :DDDD

      Törlés
    2. Mik vannak tervben? :) én amugy most nemrég találtam single szemhejpudereket amiböl kellazösszesmostazonnal..... j.d.glow a marka es egyet vettem, tipikusan az a shimmeres-glitteres amit ujjal kell felvinni es olyan mint a vaj, de közben tartos es olyan széeep...
      https://www.jdglowcosmetics.com/collections/galaxy-eyeshadows

      Törlés
    3. Ezeket én is néztem!!! Csak az a baj, hogy szállítással együtt ha kettőnél többet veszek, már fizethetek kábé rá a vámon, ahhoz meg nem lenne ingerenciám :( De majd lehet, hogyha találok munkát, és lesz sok pénzem, amit elverhetek...:D Az ABH Norvinát néztem ki, de időközben lebeszéltem magam róla, mert egy-két szín van, ami úgy igazán KELL kategória, de azokból megpróbálok majd dupe-okat nézni, meg egy szintén indie márka, az Ace Beauté Paradise Fallen (ez az: https://www.acebeaute.com/collections/paradise-collection/products/paradise-fallen-eyeshadow-palette) de ebből is igazából csak az alsó sorban a lilák érdekelnek nagyon, és a szállítás erre is nagyon húzós, 17 dollár. A NYX Swear By It is érdekel, de hát az meg hatalmas :D

      Törlés
    4. :((( Nálunk ezt meg lehet venni, en Helsinkiben vettem egy boltban, es toluk lehet rendelni is. USAbol en se rendeltem volna meg szerintem.
      Uristen, ez a paradise-os nagyon nagyon szép....en is tök regota keresnek mar normalis pigmentalt lilat de meg nem volt szerencsem :C a Swear by it is nagyon klasszul nez ki de aztan ha esszel belegondolok akkor nem vehetem meg mert mar van csomo bordom meg ilyenem... :DD

      Törlés