2018. július 23., hétfő

Megbántam, hogy megvettem #9

Ismét összegyűlt néhány olyan termék, ami különféle okok miatt nem vált be, pedig ezek közül szinte mindet nagy várakozásokkal próbáltam ki. A most bemutatottak közül hármat is kaptam, de néhány ilyen eset miatt nem fogom átnevezni a sorozatot, mivel ugye ott megvásárolt termékekről van szó, időről időre azonban belekerül egy-egy olyan dolog is, amit nem én vettem. 


Rexona Maximum Protection golyós dezodor: tudhatjátok, hogy az eredeti, krémes változat a kedvencem, évek óta használom, semmi más nem vált be annyira, mint az, viszont mindig is problémám volt vele, hogy fürdéskor elég nehéz lemosni, plusz a krémes formula nem is feltétlenül a kedvencem. Ezért nagyon megörültem, amikor megláttam, hogy már van belőle golyós is, és szinte azonnal meg is vásároltam, ahogy megjelent, de sajnos azt kell mondjam, hogy kicsit sem ér fel az eredeti hatásához. Sem az illata, sem a hatása nem tartós, nem érzem "biztonságban" magam, ha ezt használom.

Dr. Organic Snail Gel csigagél: nem én vásároltam, hanem a legutóbbi DM eseményen kaptam, és nagyon kíváncsi voltam rá, mert egy időben mindenki erről áradozott. Hogy őszinte legyek, heteken át ültem felette, egyszerűen nem tudtam rávenni magam, hogy kipróbáljam, furcsa volt ez a csiga dolog, de aztán egyszer kibontottam, és felkentem. A hatásával alapvetően nem lenne problémám, viszont az illatával nem sikerült megbarátkoznom egyáltalán. Citrusos, amit alapvetően bár szeretek, de itt valahogy furcsán és kellemetlenül hat, és néhány próbálkozás után inkább feladtam, mert elővenni sem volt kedvem, nem nekem való ez a termékcsalád.

Physicians Formula Argan Wear 2-in-1 primer spray: nagyon tetszett, hogy kókuszvíz, meg spray formátum, és bár több helyen hallottam, hogy elég büdös, úgy voltam vele, hogy engem az ilyenek általában nem zavarnak. Hát, tévedtem. Nem tudom elmondani, mire emlékeztet, de még órákkal a sminkelés után is éreztem magamon, és emiatt többször nem is volt kedvem elővenni. Szerencsére találtam neki új gazdát.

Trend It Up Holo Face Base: szintén a fentebb említett DM eseményen kaptam, nagyon izgatta a fantáziám, de sajnos néhány nap állás után használhatatlanná vált, mivel az összes csillámos részecske letapadt az aljára - a fenti képen láthatjátok, hogy megpróbáltam életre kelteni, jelenleg már ennyire sem sikerül -, és bárhogyan rázom, vagy kevergetem, ott marad, és nem mozdul. Így igazából az egész csak egy rózsaszín vízszerű valami, aminek ráadásul az illata sem a legjobb. Egyébként amikor még működött, akkor is csak highlighterként tudtam használni, mert tényleges csillámok vannak benne.

Rival de Loop Young Chocolate Lovers rizspúder: kezdetben szerettem, mert finom vaníliás illata van, és még a hidegebb időben kezdtem el használni, de ahogy melegedett az idő, egyre kevésbé teljesített rajtam jól, és mostanra eljutottunk odáig, hogy körülbelül olyan, mintha nem is használtam volna púdert. Elég kemény az állaga, ezért igencsak bele kellett mártani az ecsetet, hogy bármit is felszedjen belőle, plusz a hatásával sem vagyok elégedett, pedig eléggé izgatták a fantáziám ezek a banánpúder, rizspúder dolgok.

Lancôme Ombre Hypnose Stylo szemfesték ceruza: ezt sem én vásároltam, hanem a tavalyi Cosmopolitan Blogger Dayen nyertem néhány másik Lancôme termék kíséretében. Magával a termékkel nincs probléma, szép a színe, krémes, és nagyon tartós, de pont a tartóssága miatt nem szeretem használni, ugyanis egyszerűen képtelenség a teljes szemhéjon használni, ugyanis pillanatok alatt megszárad, és nincs idő eldolgozni. Persze ettől függetlenül használhatnám még a felső szempillatövemben, ott viszont nem szeretem a csillámos termékeket, ez pedig tele van fényes arany pigmentekkel, ami nekem nem igazán tetszik.

Ezek voltak tehát azok a kozmetikumok, amik az utóbbi időben valami miatt csalódást okoztak, írjátok meg, ha nektek is van tapasztalatotok a fent bemutatott termékekkel. 

6 megjegyzés:

  1. Jártam én is hasonlóan egy golyós dezodorral, a stiftes változat remekül bejött, na de a golyós pajtásától rettentően bebüdösödtem :( Pedig ugyan az volt a márka és a termékcsalád is.
    Bocsi az eztmegszívtad névért, valamiért csak ezt dobja fel és az istenért se lehet tőle szabadulni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira örültem volna, ha le tudom cserélni erre a krémeset, de hát :( Ó igen, a lecserélhetetlen felhasználónevek, nekem is volt olyan, amivel tizenhárom évesen regisztráltam valahova, ami aztán elég gyorsan ciki lett később :D

      Törlés
  2. Én azért nem bántam meg a golyós deot. Tényleg másabb az illata, és gyengább, de legalább könnyű lemosni. :D Felváltva használom a másikkal, így nálam működik. Szerintem hidegebb időszakban kedvenc lesz. (-: A csigás termékkel meg tudlak érteni. Mindig az jut ezekről eszembe, mikor a csiga után látszik a "nyoma". :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam sajnos ami gyengébb az eredeti verziónál, az már használhatatlan :D
      Én nem vagyok az a fajta, aki undorodik állatoktól, bármilyen hüllőt, kétéltűt, akármit megfogdosok, a csigát is, de azért az, hogy az arcomra kenjem...jaj nem tudom :D

      Törlés
  3. Nézegettem már én is a Trend It Up Holo base-t, de aztán inkább a L'Oréal hasonló termékét vettem meg (legalábbis kiszerelésben hasonló, talán funkciójában is), és azt imádom. Igaz, zsebbenyúlós ára van, de nem bántam meg, örülök, hogy megvettem. Bár alapozóhoz még nem kevertem, de highlighterként használva csodálatos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt én biztos, hogy nem keverném alapozóba, ahhoz túl vizes és csillámos, de a L'Oréalról el tudom képzelni, hogy jó lehet ilyesmire is.

      Törlés