2023. július 17., hétfő

Aktuális arcápolási rutinom - Sminklemosás, arctisztítás | 2023

Utoljára 2021-ben mutattam meg részletesen az arcápolási rutinom, ami ha nem is teljesen, de egészen sokat változott azóta, megismertem új márkákat és formulákat. Egyben fogyaszthatatlanul hosszú lenne, úgyhogy ezúttal kategóriánként fogok haladni, kezdve az arctisztítással.

Micellás vízből továbbra is a Bioderma Sensibio H2O-ra esküszöm már nagyjából tíz éve, hiába próbálok ki néha mást is, ez az, amiből mindig lennie kell itthon. Reggelente ezzel szoktam áttörölni az arcom, illetve nap végén a "rendes" arctisztítás előtt is gyakran ezzel távolítom el a smink nagy részét.

A Farmacy Green Clean lemosó balzsamot mostanra már szerintem senkinek sem kell bemutatnom, bővebben is írtam róla korábban és szintén nem maradhatok nélküle. Jelenleg éppen egy karácsonyi limitált illatot használok, ez látható a képen is. Sokáig azt hittem, hogy soha nem fogok olyan lemosó balzsamot találni, ami felér hozzá, aztán megjelent a Geek & Gorgeous 101 Mighty Melt, amit abszolút tudok ajánlani helyette. Mindkettő lehozza még a vízálló sminket is, sokszor második lemosót sem használok utánuk.

A Geek & Gorgeous Jelly Joker lemosót többször újravettem már, megbízható, oszlopos tagja a rutinomnak, és bár mostanában kicsit többet nyúlok az Elyn's Lab Must-Have arclemosó gélhez, egyébként egyiket sem tudnám jobban ajánlani a másiknál, szuper mindkettő, ráadásul pénztárcabarát áron, beszaladva a DM-be is beszerezhetők. A Pem Delian Day Maker hialuronsavas lemosó egy néhány hete debütált, új, magyar tudatos bőrápolási márka terméke, amely szintén kapható a DM-ben. Kinyomva gél állagú, eldolgozva azonban már-már elolvad és vízszerűvé válik a bőrön, maradéktalanul leöblíthető és nagyon gyengéd. Jó ideje nem használok már habzó lemosókat, néhány hete viszont egy tesztelés keretében kaptam a Garnier Pure Active Hydrating Deep Cleanser lemosót, amit a 35 fokban be kell vallanom, hogy jó érzés használni. A hialuronsav mellett niacinamidot és agyagot is tartalmaz, ennek ellenére nem szárít jobban, mint bármelyik másik hasonló lemosó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése