2023. július 2., vasárnap

Júniusi kedvencek | 2023

Rövidre fogom az elejét, mert nem tudok túl sokat írni bevezetőként, úgyhogy mutatom is inkább a termékeket. :)

A The Body Shop Zesty Lime Blossom tusfürdőnek már csak az üres flakonját mutogatom, mert júniusban csak ezt használtam és el is fogyott. Fanyar, kicsit virágos, sokáig megmarad a bőrön az illat fürdés után, valószínűleg meg fogom venni belőle a testpermetet is, mivel limitált és nem szeretnék nélküle maradni. A Garnier Botanic Therapy Magnetic Charcoal & Black Seed Oil sampon bevallom, először a csomagolásával fogott meg, pláne, hogy a termék maga is fekete. Krémmánián nincsenek túl jó értékelései, de én teljesen az ellenkezőjét tapasztaltam az ott olvasottaknak, sokáig frissen mosott hatású marad a hajam a használatával, mégsem szárít, kellemes az illata, egyszerűen jó vele hajat mosni. Az Elyn's Lab x Maskaolin Milky Hydra-calm szérumról nem írnék most sokat, mert a legutóbbi bejegyzésben és Instagramon is volt szó róla, nagyon kedvelem önmagában és más termékekkel kombinálva is.

A L'Oréal True Match Nude Plumping színezett hidratáló lett a tavaszi-nyári alapozóm, ha úgy érzem, hogy nem elég csak a korrektor, ezért szinte azonnal megvettem a Maybelline SuperStay 24H Skin Tintet, ahogy megjelent. Bár ez nem egy alapozó, az árnyalat kiválasztása így sem volt annyira egyszerű, mivel a L'Oréal termékéből a legvilágosabb árnyalat nem észrevehetően bár, de túl sötét és rózsaszínes, reméltem, hogy ebből lesz annál világosabb és sárgásabb tónusú. Elvileg a 05.5 a legvilágosabb, ez lett az én választásom is, de figyelni kell, mert nem mindenhol kapni minden árnyalatot. (A DM-ben például mostanra már igen, legutóbb már a teljes színsor kint volt a polcon, amikor én válogattam, akkor még csak 4 árnyalat volt.) A Maybelline nekem személy szerint jobban bejött, mint a L'Oréal, nem annyira ragyogó hatású és kevésbé is fényesedik át nap közben. A fedésük nagyjából ugyanolyan, minimális, de arra, amire én használom, pont elég. A PUPA Unexpected Beauty szájfényt 001-es árnyalatban már régóta nem lehet kapni, limitált volt, de én csak az utóbbi hónapokban fedeztem fel újra a fiókban, és muszáj megemlítenem. Különleges, narancsos-pinkes duokróm, ami az ajkakon is észrevehető, egyáltalán nem ragad, több dicséretet is kaptam, amikor ez volt rajtam mostanában. Remélhetőleg a jövőben újra előrukkol a PUPA valami ilyesmi, színváltós termékkel. 

Kedvenc dalok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése