2023. június 23., péntek

Újdonságok egy percben #8

Idejét sem tudom már, mikor volt utoljára ilyen bejegyzés, úgyhogy ismét összeszedtem és megosztom a rövid véleményemet néhány újdonságról. 

Az Elyn's Lab x Maskaolin Milky Hydra-calm szérumról készült egy mini teszt az Instagramra, egy nyugtató összetevőkkel telepakolt, könnyed állagú, mégis jól hidratáló termékről van szó, ami a melegebb időben nálam a hidratálót is simán helyettesíti. A L'Oréal Extraordinary Oil Jojoba hajpakolást azért vettem meg, mert a sima Extraordinary Oil vonalat nagyon szeretem. Az illata valamilyen parfümre emlékeztet, de nem tudom megmondani, hogy mi az, használat közben nagyon erős, de utána mégsem marad meg a hajban. A szilikon eléggé az összetevőlista végén van, amit észre is lehet venni, a legjobban úgy tudom megfogalmazni, hogy természetesen hidratált érzetet hagy a hajon. A L'Oréal Elseve Full Resist Aminexil 1,5% szérum a hajhullást hivatott kezelni, és bár nekem nem kifejezetten hullik a hajam, egy kis erősítés sosem árt. Féltem, hogy mivel fejbőrre kell kenni, el fogja nehezíteni a hajam és gyakrabban kell majd mosni, de ezt egyáltalán nem tapasztaltam. Körülbelül egy húszforintosnyi mennyiséget szoktam eloszlatni hajmosás után a hajtöveken, még szárítás előtt, semmilyen réteget nem hagy maga után. Az biztos, hogy rengeteg babahajam van, de nem tudom kijelenteni, hogy kizárólag ettől. 

A Batiste Care & Protect szárazsampont azért mutatom meg, mert szerintem ez a legkellemesebb illatú Batiste, amit jelenleg kapni lehet itthon (értsd: nem fullasztó, nem túl erős, friss jellegű), és minimális fehérséget hagy maga után a hajban. Eddig még csak a Müllerben láttam, és úgy tűnik, hogy másoknak is bejött, mert hetek óta készlethiányos a polcokon ez a verzió. A Catrice Calligraph Artist szemhéjtus sárga árnyalatával pedig sajnos nem vagyok annyira elégedett, mint a kékkel, mivel szemen nem marad ennyire élénk, eléggé besötétül és narancsossá válik, több rétegben is. Próbáltam mindenféle szemhéjpúderrel, sima átlátszó púderre felvive is, de nem sikerült a vágyott árnyalatot elérni, ezt érdemes lehet tudni, ha beruháznátok rá. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése