2023. július 8., szombat

Ajánló | Előadók, akiket nem érdemes kihagyni a 2023-as Szigeten

Bő egy hónap múlva Sziget, teljes a line-up, úgyhogy ismét sorra veszem a legjobbnak ígérkező koncerteket. Ami egy szuper hír a lebonyolítással kapcsolatban, hogy szinte teljesen száműzik a toitoi-okat a fesztiválról, és a helyükre konténeres wc-blokkok kerülnek majd. Visszatérnek a dekorációk is, amit tavaly rengetegen hiányoltunk, illetve egy új pormentesítő eljárást is bevetnek a szervezők.


Augusztus 10., csütörtök

Rögtön az első nap hihetetlenül erős lesz, nem is tudom, hogy tudok-e mondani az elmúlt évekből olyan napot, amit ennyire vártam. 17:30-kor a Foals kezd a Nagyszínpadon, szokatlan őket ennyire korán látni. Sam Fender tavaly betegség miatt lemondta a koncertjét, de idén bepótolja, mindenki megteheti a tétjeit, hogy hanyadik percben fogom elbőgni magam a boldogságtól, hogy végre élőben látom. És ha mindez nem lett volna elég, érkezik a Florence + The Machine, mindkét korábbi szigetes koncertjükön ott voltam, és utánozhatatlan az a hangulat, amit Florence Welch teremt. 

Foals, 2016 (saját fotó)

Nem tudom, mennyire népszerű itthon az Amber Run, én sok évvel ezelőtt találtam rájuk, 23 órakor játszanak az Ibis x All Europe Stage-en, mindenképp szeretném megnézni őket, fél egykor pedig Bonobo is lesz a Freedome sátorban levezetésként. 

Florence + The Machine, 2015 (saját fotó)

Augusztus 11., péntek

Idén nem követem el azt a hibát, hogy elmegyek enni Carson Coma alatt, totálisan rákattantam a dalaikra az elmúlt hónapokban, és biztos, hogy tömeg várható. 

Carson Coma, 2023 (saját fotó)

Yungblud egyáltalán nem az én stílusom, de már tavaly is érdekelt volna, ám ő is lebetegedett akkor, és idén pótolja be. Az biztos, hogy ha más nem, fotózni izgalmas lesz. Végül pedig az Imagine Dragons zárja a Nagyszínpad pénteki programját, 2014-ben már láttam őket egyszer, és az volt az a koncert, ahol nem lehetett unatkozni.

Imagine Dragons, 2014 (saját fotó)

Augusztus 12., szombat

Ez lesz a pihenőnapom. 

Augusztus 13., vasárnap

A Mumford & Sons már 2018-ban is életem koncertje volt, hihetetlenül vártam, hogy újra fellépjenek itthon. Sajnos ezzel egyidőben játszik majd a Nothing But Thieves, teleportálni pedig nem tudok, de remélem, azért odaérek majd a végére. 

Mumford & Sons, 2018 (saját fotó)

Augusztus 14., hétfő

Az idei felhozatal rejtett gyöngyszeme szerintem a Giant Rooks, aki zeneileg közel áll az én ízlésemhez, biztosan imádni fogja, mostanában megállás nélkül ezt a számot hallgatom. Lorde-ért nem rajongok különösebben, ennek ellenére kíváncsi vagyok a fellépésére, nincs is jobb egy kis melankóliánál a naplementében. 

Augusztus 15., kedd

Billie Eilish-t nyilván látni kell, de ezen a napon lesz Dzsúdló, Krúbi és Beton.Hofi is, ha valakit jobban érdekel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése