2021. április 5., hétfő

Tényleg megéri?! | Farmacy Green Clean Makeup Meltaway Cleansing Balm

Említettem már, hogy az utóbbi években teljesen rákattantam a sminklemosó balzsamokra, és esténként rendszerint ezekkel szoktam megtisztítani az arcomat. Az egyik kedvenc YouTube videósom, Kat sokszor áradozott a Farmacy Green Clean Makeup Meltaway sminklemosó balzsamról, így valamikor tavaly év végén a borsos ára ellenére én is beruháztam rá. 

A csomagolásra semmi panaszom nem lehet, ráadásul jár hozzá egy kis spatula is, így nem kell kézzel belenyúlkálni a tégelybe.

Állagát tekintve a legtöbb sminklemosó balzsammal a legnagyobb problémám az, hogy darabosak, és ezt a problémát az sem oldja meg, ha felkenés előtt megpróbálom felmelegíteni kicsit a kezemben a terméket. Ez az első alkalom, hogy ezt egyáltalán nem tapasztalom. Az illata citrusos jellegű, amiért odavagyok.

Körülbelül egy ötforintosnyi mennyiséget szoktam eloszlatni a teljes arcomon, száraz bőrön, 15-20 másodperc alatt pedig minden sminket tökéletesen leold. Egyedül akkor szoktam bevetni egy második adagot, ha vízálló alapozó vagy szempillaspirál van rajtam, de ezt is csak a biztonság kedvéért. Egyáltalán nem csípi a szememet, könnyű lemosni, és nem hagy maga után zsíros réteget sem. Használat közben is balzsamos állagú marad, nem válik olajossá, mint sok hasonló termék. 

Az összetevőket itt olvashatjátok:

Én Cult Beauty-ról rendeltem a nagyobb, 100 ml-s kiszerelést, de kapható 50 ml-s kiszerelésben is. Ezen kívül kapható még Lookfantasticon és Beauty Bay-en is, mindenhol 32 fontnak megfelelő (~13600 Ft) áron. A kisebb kiszerelés 24 fontba (~10200 Ft) kerül, szóval egyértelműen jobban megéri a nagyobbat választani. A márka állatkísérlet-mentes, így az is bátran választhatja, aki kizárólag CF termékeket használ. 

A fő kérdésre, hogy megéri-e a közel 14 ezer forintos árát, a válaszom egyértelmű igen. Nagyjából december óta használom ezt a tégelyt, és heti minimum 3-4 használattal is csak a felét használtam el, tehát fél évre minimum elég a 100 ml, a hatásával kapcsolatban pedig nem tudok rosszat mondani. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése