2021. április 14., szerda

Szerzemények #49 | Glamour-napok, Notino, Catrice és Essence újdonságok...

Utoljára tavaly ősszel mutattam meg külön bejegyzésben a szerzeményeimet, mostanra pedig ismét összegyűlt egy jó adag termék, amelyeknek jelentős része újdonság, egy részét pedig mindig újravásárolom.

A Neutrogena Hydro Boost Water Gel hidratálóból rögtön kettőt is vettem – bár a képen csak egy van –, mert annyira bevált, hogy még ha kísérletezem is mással, ebből mindig kell, hogy legyen itthon. A Clinique Moisture Surge 100H hidratálóra is kíváncsi vagyok, mert az "eredeti" verziójából számtalan tégellyel elfogyasztottam már. Tudhatjátok, hogy nem használok a Carmexen kívül más ajakápolót, a Naturally vonalból viszont még nem használtam semmit, ezért teszek egy próbát a dinnyéssel. 

A Catrice HD Liquid Coverage alapozóval elég érdekes a viszonyom. Amikor először kipróbáltam, sokáig nagyon szerettem, a végére viszont már nem működött olyan jól a bőrömön. Most limitált ideig és mennyiségben kapható belőle mini, 10 ml-s kiszerelés, ezért újravettem, mivel 2018-ban használtam utoljára, és érdekel, hogy ennyi idő után milyen tapasztalataim lesznek vele. Az elmúlt hetekben az egész közösségi média a NYX Shine Loud High Shine tartós szájfényekkel van tele, engem pedig minden ajaktermék érdekel, ami egész napos tartósságot ígér. Egy meglehetősen szokatlan árnyalatot választottam, ami Self-Taught Millionaire névre hallgat, és zöldeskék színű. A Maybelline Brow Fast Sculpt szemöldökzseléből jelenleg az átlátszót használom, de most beszereztem egy színezettet is belőle, annyira bejött. Szempillaspirált szinte csak kuponos napok alkalmával veszek, ezúttal viszont csak a Max Factor False Lash Effect sötétkék változata került a kosaramba, mivel jelenleg rengeteg bontatlan spirálom van még. 

Vettem egy dobozzal a L'Oréal Casting Creme Gloss hajszínezőből, amivel évek óta festjük a hajam. A másik árnyalat, amivel keverni szoktam, sajnos mindenhol ki volt fogyva, így azt még majd be kell szereznem máskor. Megvettem a Herbal Essences Pure Aloe + Avocado Oil sampont, ami szulfát- és szilikonmentes. Nem olvastam utána, hogy milyen, úgyhogy semmit nem tudok róla, de remélem, hogy szeretni fogom, mert elég nagy kiszerelés. A Gliss 7sec Express Repair Treatment hajápoló elvileg 7 másodperc alatt kifejti a hatását. Eléggé hajaz a L'Oréal Dream Long termékcsalád új, Wonder Water elnevezésű termékére, amit (még) nem lehet itthon kapni, és azért is rendeltem meg, mert arról csupa jót hallottam. 

A NIVEA Intimo intim törlőkendő, a Himalaya Herbals Sensi-Relief fogkrém és a Dresdner Essenz Tag Am Mer fürdősó nem szorul különösebb magyarázatra.

Hideggyantát egy ideje már csak a Veet Easy-Gel vonalból választok, ilyenkor nagyon megéri fél áron, csakúgy, mint a Rexona Maximum Protection dezodor, bár arra rendszerint kisebb kedvezmény van. Néhány hónapja Instagramon láttam, hogy már a Dove-nak is van kézfertőtlenítője, igaz, nem túl olcsó, de remélem, hogy kevésbé fogja kiszárítani a kezeimet, mint a hagyományos kézfertőtlenítők. A Love Beauty & Planet Oceans Edition Wave of Hydration tusfürdőt a friss, tengeri jellegű illata miatt vettem meg, amiért mostanában teljesen odavagyok. Szintén illat alapján választottam az Yves Rocher My Kiwi Kiss és a Tetesept Muskel + Gelenk tusfürdőjét is, utóbbit szintén többedjére veszem újra a fürdősó párjával egyetemben. 

Notinon is leadtam egy rendelést, amelynek fő apropója a NYX Total Control Pro Drop Foundation alapozó volt. A korábbi verzióját nem használtam, de ez is olyasmi, amivel mostanában tele van az internet. Szintén a NYX-től megvettem az On The Spot ecsettisztítót is, mivel a jelenleg használt KIKO elég kis kiszerelés, és remélem, hogy ez jó alternatívája lehet. A TRESemmé Purify & Hydrate fejbőrradírhoz hasonlót drogériás árfekvésben nem igazán láttam még itthon. Kicsit mintha a Briogeo Scalp Revival fejbőrradír olcsóbb változata szeretne lenni, amit használtam már, ezért kíváncsi vagyok, hogy mennyire hasonló a kettő. Az összes termék közül a Schwarzkopf Professional Chroma ID színező hajpakolásra vagyok kíváncsi – 7-77-es a színkódja –, mostanában teljesen rákattantam az ilyenekre két festés között. A kézfertőtlenítő mellett a Dove Care & Protect folyékony szappant is megvettem, ezt egyelőre üzletekben egyáltalán nem is láttam. A TIGI Bed Head Totally Beachin hajbalzsamot nagyon régóta nézegetem, és bár strandra vagy tengerhez nem igazán járok, remélem, hogy jó szolgálatot fog tenni nyáron.

Az Essence és Catrice újdonságok közül végül csak négy terméket szereztem be. A Catrice Hydro Overnight Mask éjszakai hidratálót használtam is már néhányszor, és egyelőre ígéretesnek tűnik. A Catrice Ultimate Stay Waterfresh Lip Tint ajaktintát még nem vetettem be a vásárlás óta, ahogy az Essence Fix & Last 18H és a Catrice Oil-Control Matt fixáló spray-t sem. 

A véleményekhez ajánlom, hogy kövessetek Instagramon, ha még nem teszitek, mert általában ott előbb írok az újdonságokról, mintegy első benyomásként. :)

2 megjegyzés: