2021. április 29., csütörtök

Újdonságok egy percben #6

Az elmúlt hetekben szinte egyáltalán nem sminkeltem, mivel végig itthon voltam, ezért sminkújdonságokat most nem fogok mutatni, de három arcápolási és egy hajápolási terméket igen, ráadásul ezek nem csak az én kollekciómban, de a polcokon is újdonságnak számítanak. 

Garnier Skin Naturals Micellar Hyaluronic Aloe Water micellás víz: Nem nagyon használok a Bioderma Sensibio H2O lemosón kívül más micellás vizet, ezt azonban kipróbáltam, miután a Garnier elküldte nekem kipróbálásra. Az összetevőlista végén van benne szalicilsav, amiről többször említettem már, hogy érzékeny vagyok rá, szerencsére azonban több hetes napi használat mellett sem tapasztaltam semmilyen reakciót, és remélem, hogy ez így is marad. Az illata erős, de csak használat közben érezhető. Hatékonyan leszedi a sminket, és szerencsére a szememet sem csípi, pedig ez a drogériás micellás vizeknél gyakran előfordul nálam. 

A Garnier egyébként nemrégiben hivatalosan is állatkísérlet-mentes lett, minden termékük megkapta a Cruelty Free International Leaping Bunny pecsétjét. 

Catrice Hydro Overnight Mask: A terméket kézhez kapva azt hittem, hogy hiányzik belőle a termék, annyira könnyű volt a tégely. Szerencsére van benne termék bőven, egy géles állagú, uborkás illatú, sűrű krém. Mivel éjszakai maszk – amit nem kell lemosni, csak másnap –, ezért nem is szívódik be azonnal, a bőr is fényes marad tőle, cserébe reggel puha és hidratált bőrrel ébredek. Az illata elég intenzív, felkenés után is érezhető még egy ideig.

Carmex Naturally dinnyés ajakápoló: hiányzik belőle az a tipikus mentolos-kámforos illat és a bizsergető hatás, ami a Carmex ajakápolókra általában jellemző. Egyébként könnyen kenhető, krémes állagú, de úgy vettem észre, hogy nem annyira hatékony, mint a hagyományos változat. Valószínűleg napközben fogom elhasználni, amikor annyira nem kényelmes a mentolos íz és érzet. 

L'Oréal Paris Elseve Dream Long szárazsampon: Nagyon szeretem ezt a termékcsaládot, szinte minden terméket kipróbáltam már belőle, ami Magyarországon is kapható, legyen az sampon, balzsam, pakolás, nem kimosandó balzsam, hajolaj, és mivel ha nem is naponta, de heti többször használok szárazsampont, arra is azonnal lecsaptam, ahogy megláttam. Az illata megosztó lehet szerintem, elég édes, kicsit gyümölcsös jellegű, és elég erős, napközben is sokáig érezhető még a hajon. A hatásával teljesen elégedett vagyok, minimális fehér réteget hagy a hajon, de az is könnyen és gyorsan bedolgozható. 

Összességében mind a négy termékkel elégedett vagyok, egyedül a Carmex az, amitől hatékonyságában kicsit többet vártam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése