2022. augusztus 4., csütörtök

Júniusi és júliusi kedvencek | 2022

Amióta csak írom a blogot, azt hiszem, sosem fordult még elő, hogy két hónap kedvenceit összevontam volna, de ezt is megéltük. Sokatok számára az itt bemutatott termékek nagy része nem lesz újdonság, de azért van olyasmi is, amit mostanában vettem vagy próbáltam ki. 


A NIVEA Love Splash tusfürdő visszatérő kedvenc nálam, most megint odavagyok érte, úgyhogy sokadjára is helyet kap itt. A The Body Shop Refreshing Passionfruit testjoghurt viszont idei nyári újdonság, az egyik legjobb illatú termékcsalád szerintem, amivel a márka valaha előrukkolt, és ezzel lényegesen gyakrabban tudom rávenni magam a testápolózásra, mint egyébként. A Bath & Body Works Tahiti Island Dream testpermet is már több éve újra előkerül ilyenkor, általában nyáron, de elég régóta megvan már, úgyhogy idén szeretném elhasználni. A Garnier Fructis Vitamin & Strenght szérum talán már volt tavasszal kedvencek között, de még mindig nagyon tetszik, ráadásul heti többszöri használat mellett még a felénél sem tartok az üvegnek, pedig nem szoktam spórolni vele. 

A NIVEA Sun UV Face Shine Control fényvédőt Sopronba vittem magammal, ott is próbáltam ki először és szinte azonnal beleszerettem. Tényleg matt hatású, nem csípi a szemem, tökéletesen lehet rá sminkelni, úgyhogy azóta szinte minden alkalommal, amikor utcára megyek ezt kenem az arcomra. Két visszatérő a Catrice Liquid Camouflage korrektor és a NYX HD Studio Photogenic szemhéjalap is, mindkettő helyett próbálgattam más, hasonló termékeket az elmúlt elég hosszú időszakban, és arra jöttem rá, hogy lehet nélkülük élni sminkelni, csak nem érdemes. A Vivienne Sabó Liner Virtuose szemceruza 04-es árnyalatban egy külföldi Instagram posztban jött szembe velem, és nem sokkal utána meg is vettem, annyira lenyűgözött a színe, ami tényleg olyan élénk, mint amit a csomagolás alapján vár az ember. 

Talán mondanom sem kell, hogy június-július fénypontja a VOLT volt (haha), minden tekintetben szuper volt az a kicsit kevesebb, mint egy hét, amit Sopronban töltöttem. 

Kedvenc dalok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése