2022. január 13., csütörtök

2021 kedvencei | Sminktermékek, eszközök

Ahhoz képest, hogy 2021-ben még a szokásosnál is kevesebbet sminkeltem, a kedvencek kapcsán ennél még több dolgot is össze tudtam volna válogatni. Nem minden kategóriából van itt termék, a szemöldökformázáshoz például még mindig ugyanazok a kedvenceim, mint az előző évben. 

Egész évben célom volt leredukálni a primereimet, ami részben sikerült is, és közben két kedvencet avattam. A GLAMGLOW Supermattify primert még talán Pixiboxban kaptam, és már akkor nagyon megörültem neki, mert régóta ki szerettem volna próbálni. Nem csalódtam, ez az egyetlen primer, ami az évek során kipróbáltak közül tényleg mattít is, ráadásul anélkül, hogy szétszárítaná a bőrt. Drága ugyan, de hatalmas kiszerelést kapunk, szerintem soha nem fog elfogyni. A Tatcha The Silk Canvas Filter Finish Protective Primert itthonról sajnos csak nagyon drágán lehet beszerezni (a hivatalos oldal szállít Magyarországra, de az mindenképpen vámköteles), nekem Amerikából hozta az egyik barátnőm. Mindenesetre ha olyan helyen jártok, ahol lehet Tatcha termékeket kapni, ajánlom, hogy próbáljátok ki, nekem a mini kiszerelés is évek óta kitart, nagyon kellemes rá sminkelni. Alapozóból nincs új, amit ki tudnék emelni, a Paula's Choice Super-Light Daily Wrinkle Defense színezett fényvédőt viszont tavaly fedeztem fel, és szinte egész nyáron ezt használtam. Pont akkora fedése van, hogy amikor jobb állapotban van a bőröm, akkor önmagában is elég. A színe pont jó, ha ennél kicsit is sötétebb lenne, akkor már nehezen tudnám használni, és matt hatású, aminek külön örülök. Soha nem égtem még le mellette, és a borsos ára ellenére szerintem újra fogom majd venni teljes kiszerelésben. 

A NARS Radiant Creamy korrektort mini kiszerelésben rendeltem meg, Light 1 Chantilly árnyalatban, ami szerencsére pont tökéletesen illik a bőrömhöz. Azt nem igazán értem, hogy miért radiant a neve, mert rajtam teljesen matt, de nem szárít, és nagyon jó fedése van mind szem alatt, mind bőrhibákon használva. A Maybelline Fit Me! pirosítók szerintem drogériás viszonylatban a legjobbak, a 45 Plum változatot rengetegszer használom, máshol nem is igazán találtam még ennyiért jó hideg árnyalatú, mályvás pirosítót. Hasonlóan nehéz olyan kontúrszínt találni, ami nem narancsos, de a NYX Sweet Cheeks Matte pirosító So Taupe árnyalata pont ilyen, kicsit lilás, kicsit szürkés, pont tökéletes, remélem, hogy sose fogják megszüntetni. A Hourglass Ambient Lightning Edit Mini arcpaletta a 2020-as karácsonyi limitált kollekció darabja volt, de minden évben kijönnek hasonlóval, és talán még az állandó szortimentben is van ilyesmi. Nem vagyok oda az arcpalettákért, az évek során szinte az összeset kiselejteztem, egyszerűen nem nyúlok hozzájuk, kivétel ehhez, mert tényleg egy teljes arcsminket el lehet készíteni vele. Teljes áron egyébként nem vettem volna meg, de akciósan sikerült hozzájutnom, az ünnepek után mindig nagyon le vannak árazva.

A NYX Glitter Primer az év egyik felfedezése volt, főleg, mivel sok por állagú pigmentet és szemhéjpúdert használtam, mint például a SIGIL Inspired Tammy Tanuka pigmentek, amikért teljesen odavagyok, még a vámot is hajlandó vagyok rájuk kifizetni – mivel Oroszországból jön a csomag ugye. A Kaleidos Makeup Flower Punk paletta továbbra is a kollekcióm egyik legkülönlegesebb palettája, ki nem maradhat, a Colourpop That's Taupe paletta pedig a tökéletes hideg árnyalatú natúr összeállítás. 

2021-ben kattantam rá igazán a vízzel aktiválható szemhéjtusokra, amilyen például a Suva Beauty UV Taffies paletta is, mert kényelmes őket használni, nem száradnak ki, hiszen eleve is olyanok, mint egy vízfesték, és szerencsére egyre több márka csinál már ilyesmit. Az egyetlen negatívum, hogy víz hatására le is jönnek vagy elkenődnek, ezért ebből a szempontból nem túl tartósak. A PUPA Multiplay szemceruza 80-as árnyalatban nem tavalyi újdonság, de valamiért korábban nem került még bele ilyen bejegyzésbe, pedig rengeteget használom. A Maybelline Tattoo Liner szemceruzákat viszont 2021-ben fedeztem fel, több árnyalatot is megvettem belőle. Rúzsokat érthető okokból nem igazán használtam tavaly sem, de ha mégis, akkor a Maybelline Superstay Matte Ink folyékony rúzsok 320 Individualist árnyalatáért nyúltam, amivel az az egyetlen probléma, hogy külföldről kell rendelni, mert itthon nem elérhető. 

Ha nincs időm/kedvem/lehetőségem rendesen kimosni az ecseteimet, akkor mindig a NYX On The Spot ecsettisztító spray-hez nyúltam, ami arra pont jó, hogy a következő alkalomra használhatóvá tegye az ecsetet. A rendes tisztításhoz a Juno & Co. Clean Up Your Act ecsettisztító szappant veszem újra már többedjére, nekem személy szerint jobban bejött, mint a folyékony mosogatószer vagy a sampon. Végül pedig beszereztem egy normális ollót is, ami hivatalosan szakállvágó, de én hajon és szemöldökön szoktam használni, ha szükséges.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése