2022. január 19., szerda

Szerzemények #51 | Beauty Bay, The Body Shop, Lethal Cosmetics, Lush...

Idén elhatároztam, hogy amit csak lehet, leárazva fogok beszerezni, igyekszem csak a legszükségesebb kozmetikumokat teljes áron megvenni, ha éppen muszáj. Ezt mondhatni elkezdtem már tavaly év végén, mivel az itt található termékek szinte mindegyikét valamilyen akcióban vettem, és leginkább online. 


Amióta megszűnt az ingyen szállítás lehetősége a Beauty Bay oldalán, azóta ritkábban rendelek onnan, de a Black Friday alatti akciók esetében még így is megérte. A rendelésem kiindulópontja az Age of Opulence paletta, ami sajnos limitált volt, és bár vannak hasonló színeim más palettákban, a sajátmárkás szemhéjpúderek minősége nagyon érdekelt, és majdnem féláron sikerült hozzájutnom. Említettem már, hogy teljesen rákattantam tavaly a vízzel aktiválható szemhéjtusokra, ezért lecsaptam három Glisten Cosmetics Split Linerre Blue Heaven, Wine Time és Grapevine árnyalatokban. A Juno & Co. Clean Up Your Act ecsettisztító szappanból is rendeltem egyet, és szerintem maradok ennél, nem nagyon szeretnék más termékekkel kísérletezni, mert tökéletesen bevált.



A Lethal Cosmetics tavaly év végén kijött préselt duokróm/multikróm szemhéjpúderekkel, amiknek bár igencsak elkérik az árát, de muszáj volt kipróbálnom őket, mert egyáltalán nem találkoztam még ilyesmivel az európai márkák kínálatában. Rendeltem még két zselés tust is egészen különleges árnyalatokban, a lilát már ki is próbáltam és nagyon tetszik. Mivel német márkáról van szó, ezért semmit nem kell pluszban ráfizetni a csomagra.


Rendeltem Cult Beauty-ról* is, mert nagy részben elégedett vagyok a The Inkey List hajápolási termékekkel, ezért az év végi akciók alkalmával a már ismerős Amino Acid Anti-Gray Scalp Treatment mellett a Peptide Volumizing Hair Treatmentet és a Glycolic Acid Exfoliating Scalp Scrubot is megvettem. A peptides terméket már használtam párszor, és látok némi változást, kevésbé lapul le a hajam. 

*Ha korábban még nem rendeltetek az oldalról, akkor erre a linkre kattintva az első rendelésetekből 5 font kedvezményt kaptok, amennyiben 25 font felett rendeltek. A csomag Angliából jön, de nem kell rá plusz áfát vagy vámot fizetni. 


A The Body Shop év végi akcióját is kihasználtam, főleg az ünnepi limitált illatok miatt. Tavaly teljesen lemaradtam a karácsony utáni leárazásokról, ezért most a Love & Plums kollekcióból vettem egy tusfürdőt és egy testpermetet is, hogy egész évben használhassam ezt az illatot, a Joy & Jasmine-ből pedig szintén egy tusfürdő landolt a kosaramban. A citromos kollekcióból egy tusfürdőt és egy folyékony szappant szereztem be, és a Fresh Raspberry testradírt sem tudtam otthagyni. 


Hagyomány már, hogy a Lush karácsony utáni 50%-os leárazások alkalmával bevásárolok, most sem volt másképp. Találtam egy ajándékcsomagot, amiben 10 darab fürdőbomba 10 ezer forintba került féláron, külön pedig a Snowball fürdőbombát vettem még meg. A Yog Nog és a Lord of Misrule tusfürdők visszatérő kedvencek, minden évben igyekszem beszerezni belőlük egyet-egyet, a Plum Puffot korábban még nem próbáltam – lehet, hogy nem is lehetett kapni ezelőtt –, de igazi melengető, téli illata van. 


Végül pedig egy mini DM vásárlást mutatnék, ami azért érdekes, mert talán itt még nem említettem, de már a DM üzletekben és a webshopban is kaphatók a Geek & Gorgeous termékek! Nem minden üzletben, itt meg lehet nézni, hogy hol, úgyhogy be is táraztam az A-Game szérumból, újdonságként pedig megvettem a Stress Less szérumot, amit még korábban nem használtam. A Denk Mit nedves tisztítókendőkből mindig szeretek valamilyen aktuális, limitált változatot venni, most éppen az Asian Dream fantázianevű bambuszos-fehér teás volt soron, és a Zewa nedves WC-papíroknál is ez a helyzet, mert csak. :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése