2022. január 10., hétfő

Megbántam, hogy megvettem #17

Utoljára egy éve készítettem ilyen bejegyzést, ami egyébként nem volt szándékos, és biztos, hogy a következő időkben számíthattok is még ilyesmire. 

A Lee Stafford CoCo LoCo hajápoló spray-t arra vettem, hogy két mosás között felfrissítsem és hidratáljam vele a hajam, de néhány használat után feladtam a próbálkozást vele. Olyan, mintha illatos vizet fújnék a hajamra – nagyon erőteljes, tartós kókuszos illata van –, nem igazán csinált semmit. A The Inkey List márkától több hajápolási terméket is megvettem, de a Chia Seed Curl Defining Hair Treatmentet és a Shea Oil Nourishing Hair Treatmentet sajnos nem tudom ajánlani. Mindkettővel nagyjából ugyanaz a problémém: a legkisebb mennyiség is elnehezíti és ragacsossá teszi a hajat, a sheás termék ráadásul folyik is, pedig látszólag rendesen zár a csomagolása. Én ha göndören hagyom a hajam, akkor sem szeretem ezt az összeállt, furcsa érzetet, de másnak ettől függetlenül lehet, hogy beválhat. 

Amennyire szeretem a NIVEA Hydra Skin Effect éjszakai krémet, annyira nem jött be sajnos a nappali változat. A géles állagú krém valahogy púderessé, szárazzá válik, kombinált bőrön is kellemetlen használni. Nem tudom, hogy ez a denaturált alkoholnak köszönhető-e, amiből van benne bőven, de rajtam nem működik ez a formula. Két árnyalatot vettem meg a Lethal Cosmetics GLITCH folyékony szemfestékekből, amik közül mindegyik duokróm vagy multikróm, de sajnos a Deadlock fantázianevű mellényúlás volt. Foltos, nem tapad meg rendesen a bőrön, és az egész összességében csak egy világoskék maszatnak tűnik, a rózsaszínes beütése nem is látszik szinte egyáltalán. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése