2022. január 8., szombat

2021 kedvencei | Hajápolás

Folytatom a 2021-es kedvenceim bemutatását a hajápolás kategóriájával, ahol most szokatlanul sok újdonságot sikerült összeszednem. 



Samponból többet is kipróbáltam idén, de egyik sem nyűgözött le igazán, a TRESemmé Purify & Hydrate fejbőrradírt viszont nagyon szerettem, most is szívesen használom nagyjából heti 1-2 alkalommal, és úgy érzem, hogy tényleg használ is. A The Inkey List Amino Acid Anti-Grey Scalp Treatment ígérete szerint megelőzi az ősz hajszálak megjelenését, ezt nálam nem sikerül maradéktalanul teljesítenie, de azért lelkiismeretesen használom, mert elvileg folyamatos használattal, hosszú távon hat. Az Olaplex N°8 Bond Intense Moisture Mask az év egyik felfedezése számomra, tényleg szépen karban tartja a hajam, bár ez a kiszerelés elég gyorsan elfogy nálam, ahhoz képest pedig nem olcsó. A L'Oréal Elseve Dream Long hővédőt azért választottam, mert nincs telenyomva denaturált alkohollal és ezt az Elseve termékcsaládot egyébként is nagyon szeretem. Elég krémes az állaga, ennek ellenére jól működik a szórófejes megoldás, könnyebben formázhatóvá és egyenesíthetővé teszi a hajam. Ezt a típusú, érzékeny fejbőrre való NIVEA szárazsampont én még csak a Müllerben láttam, de egyébként a sima, világos hajra való verziót is szeretem. Ebben a kategóriában szintén sok újdonságot próbálgattam 2021-ben, de ez volt az, amihez mindig visszatértem. 
A hajfestések közötti színfrissítésre a Schwarzkopf Professional Chroma ID Copper Bonding Mask színezőt használom, amiről ebben a bejegyzésben írtam bővebben. Havi 1-2 használat mellett még az első tégellyel sem fogyott el, úgyhogy igen kiadós adag. Sokáig csak nagyon különleges alkalmakra volt itthon egy flakon a L'Oréal Elnett illatmentes hajlakkból, de tavaly többször előkerült "csak úgy" is. Nem az a fajta, ami napokig betonbiztosan megtartja a hajat, de egyébként is jobban szeretem a rugalmasabb tartást, és könnyű kifésülni is. Azért is használok gyakrabban hajlakkot, mert év elején végre megvettem a Remington Pearl Wand kúpvasat, ami az év egyik legjobb vására volt. Több hajsütővasat is kipróbáltam már az évek során, és pár óra után mindig olyan volt a hajam, mintha semmit sem csináltam volna vele, ezzel viszont akár még 3-4 napig is megmaradnak a hullámok. Ha kúpvasat kerestek, szerintem csak ezt válasszátok. Végül pedig két kiegészítőt említenék még: itthonra már szinte csak a képen látható scrunchie típusú hajgumikat használom, mert sokkal kevésbé törik meg a hajat, mint a hagyományos hajgumik, illetve miután a sima, drogériában kapható műanyag hajcsatok néhány hónap után megadták magukat, áttértem a képen látható darabokra – ez éppen TIGI márkájú, de minden fodrászkellékesben kapni ilyet. Négy volt egy csomagban, de még mindig az elsőt használom, és nem úgy tűnik, hogy mostanában tönkre akarna menni. 

Végül pedig muszáj megemlítenem a fodrászomat, Lénát, akihez úgy mentem el ősszel, hogy tíz éve nem voltam fodrásznál, és rettegtem a hajvágástól. Csodás munkát végzett, pont annyit vágott, amennyit kértem tőle, adott tippeket a festéssel kapcsolatban, és legnagyobb meglepetésemre azt mondta, hogy nem is volt olyan szörnyű állapotban a hajam. A munkáit itt tudjátok megnézni, bejelentkezni pedig Facebookon tudtok hozzá. 

Hamarosan a sminktermékekkel, eszközökkel folytatom a tavalyi év összegzését. 

4 megjegyzés:

  1. Vegre 😊 Ezt a bejegyzest vartam, tudsz drogerias arkategoriaban pakolast/maszkot ajanlani? Az olaplex brutal draga, nekem gondor hajam van es kell az apolas😳😳

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elseve Extraordinary Oil vagy Pantene Intensive Repair, ez a két örök kedvenc drogériás termékcsaládom, de az Elseve Dream Long pakolást is szerettem ☺️

      Törlés
  2. Hmmm de jó kis bejegyzés lett ez. A Loreal Dream long hajbalzsamot és pakolást is próbáltam, tuti újravevős. A sampon nekem nem vált be sajnos, viszketett és korpásodott is a hajam tőle.
    A hajlakkról már régebb is sokat olvastam, de valahogy mindig elfelejtem és valami mást veszek.
    Most felírtam a listára a hővédővel együtt.
    Köszönöm. :)
    Jah, és hasonló Remingon kúpvasam van, i-m-á-d-om. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hajlakkot szerintem szintén Müllerben lehet kapni, legalábbis ha jól emlékszem, én ott vettem anno, és máshol még nem láttam. :D

      Törlés