2021. március 4., csütörtök

Februári kedvencek | 2021

Nehéz elhinni, hogy már március van, mivel a február olyan gyorsan telt el, hogy szinte észre sem vettem. Az előző hónap abszolút a sminktermékeké volt, ez pedig a kedvenceimen is meglátszik. 

Testápolás, hajápolás tekintetében nem lettek új kedvenceim februárban, kipróbáltam viszont két új hidratálót. A Good Molecules Silicone-Free Priming Moisturizert a Beauty News-os lányok hatására vettem meg. Szeretem az olyan hidratálókat, amik egyszerűen csak teszik a dolgukat, nincsenek benne fancy összetevők, cserébe hatásosak és gyorsan felszívódnak, ez pedig pont ilyen. A Paula's Choice Resist Barrier Repair hidratálót alapvetően normál és száraz bőrre ajánlják, de könnyű állaga miatt nekem kombinált bőrrel sincs vele problémám. A benne található retinol miatt csak este használom, reggel pedig szuper puha és hidratált bőrrel ébredek.

Amint elérhetővé vált, megvettem a Maybelline SuperStay Active Wear alapozót, és régen voltam ennyire elégedett egy drogériás alapozóval. Erős közepes fedése van, anélkül szárad mattra, hogy kiemelné a száraz részeket és tényleg nem mozdul nap közben, még folyamatos maszkviselés mellett sem. Én a 02 Naked Ivory árnyalatot használom, mert a legvilágosabb még nekem is túl világosnak tűnt, ami nagy szó. A Maybelline Tattoo Brow 36H szemöldökceruza is izgatta a fantáziám, amiből a 05 Medium Brown árnyalatot használom – ha jól emlékszem, mert sajnos a színek neve nem található meg a terméken. Elsőre szokatlan volt a tűhegynyi szemöldökceruzáim után újra egy hagyományos vastagságú ceruzával megrajzolni a szemöldököm, de szerencsére kellően kemény ahhoz, hogy ez ne okozzon gondot, ráadásul a végén található kefével szépen el is lehet oszlatni a terméket a szálak között. Hihetetlenül tartós, ez biztosan bombabiztosan ott marad a nap végére is. Mostanában elég sok szemhéjalappal befürödtem, ezért próbáltam ki a Too Faced Shadow Insurance primert, és szerencsére nem kellett csalódnom benne, egész nap tökéletesen a helyén tartotta a szemsminkemet. Végül pedig a még tavaly rendelt Tammy Tanuka pigmenteket említeném, amik másfél hónap után bár, de megérkeztek hozzám, és teljesen el vagyok ájulva tőlük. Nem tudok egyetlen árnyalatot kiemelni, és tervezek is róluk külön tesztet ezek után. 

Az utóbbi körülbelül egy évben kicsit mániám lett Ausztrália, így találtam rá az Ez már Wallaby! YouTube csatornára is, amit Reni, egy Sydneyben élő magyar lány csinál. Érdemes ránézni, ha érdekel az ilyesmi. 

Kedvenc dal:

Kaukázus - Egyetlen szó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése