2021. március 11., csütörtök

Kedvenceim újratöltve | 2018 Március

Ezúttal a 2018-as márciusi kedvenceimet vettem elő újra, amelyek közül meglepően sok terméket használok a mai napig.

Nagyon szerettem az Eucerin DermoPure termékcsaládot, különösen az arctisztítót és a szérumot, azóta viszont kiderült, hogy érzékeny vagyok a szalicilsavra – pont a napokban volt egy csúnya balesetem egy krémmel, aminek csak azután olvastam el az összetevőlistáját, hogy már megtörtént a baj és magamra kentem –, ezért ma már nem tudnám használni. A Fa Fiji Dream golyós dezodort nem vettem újra, a The Body Shop Lip Juicers ajakápoló viszont még mindig megvan, és leginkább napközben szoktam használni. Na nem mostanában, amikor mindenhol maszkot kell hordani...A Zoella Beauty Blissful Mistful parfümöt elhasználtam, mivel viszont azóta meg is szűnt a márka, az üveget eltettem emlékbe, mert még kicsit érezhető benne az illat. Az Oral-B Vitality Cross Action elektromos fogkefét máig használom, és nagyon szeretem, bár az a típus, ami nekem van, azóta már nem kapható.

A The Ordinary High-Spreadability Fluid primerből egy üveggel elhasználtam, de nem vettem újra, mert időközben elkezdtem egyre kevésbé kedvelni a nagyon szilikonos sminkalapokat, ez pedig gyakorlatilag tömény szilikon. A Maybelline Master Chrome highlighter Molten Gold árnyalata mellé azóta beszereztem a rosegoldot is, mindkettőt szívesen használom, és méltatlanul kevés szó esik róluk szerintem az interneten. A Rival de Loop Young Chocolate Lovers trendkiadás rizspúderét végül nem használtam el, sőt, egy csalódásos posztba is bekerült, mivel a meleg idő beköszöntével már nem működött rajtam, és olyan volt, mintha nem is használtam volna púdert. Az Avon True Ultra Volume szempillaspirált elhasználtam, de nem voltam tőle elájulva, a Sephora Cream Lip Stain folyékony rúzst és a Colourpop Lippie Stixet Love Life árnyalatban a mai napig nagyon szeretem, bár jelenleg ezeket sem hordom túl gyakran. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése