2021. március 17., szerda

Kedvenc beauty webshopjaim: Glambot

Többször esett már szó itt, de főleg a Facebook-oldalamon a Glambotról, ahonnan alig használt vagy akár teljesen bontatlan kozmetikumokat lehet rendelni, az eredeti árnál jóval olcsóbban. Rengeteget rendelek tőlük, a mini kiszerelésű termékeim 90%-át onnan szerzem be, így eljött az ideje, hogy részletesen is beszámoljak az oldalról. 


A Glambotnak magánszemélyek adhatják el az alig használt sminktermékeiket, a cég ezeket ipari körülmények között fertőtleníti – erről külön is lehet olvasni az oldalukon itt –, majd továbbértékesíti az eredeti árnál általában jóval olcsóbban. Sok high-end termékből utazó kiszerelést is árulnak, és limitált kiadású dolgokra is le lehet csapni. Én rendszeresen rendelek tőlük, és csak egyszer volt negatív tapasztalatom, de az sem a webshop hibája volt, hanem az illető, akitől megvásárolták a palettát, kicserélgette benne a színeket egy másik paletta színeire...Más paletták viszont konkrétan vadiújak voltak, és látszott rajtuk, hogy még csak bele sem nyúltak.
Érdekesség, hogy tavaly márciusban a Popsugar online magazinnak is adtam egy interjút a webshoppal kapcsolatban, ahol a webshop alapítója is mesél a vállalkozásról. Az újságíró lány Instagramon talált meg, és látta, hogy már vásároltam tőlük. 

A szállítás 15 dollár, és Amerikából jön a csomag, úgyhogy figyelni kell a vámra, viszont sokszor szokott lenni 10-15 dollár felett ingyenes szállítás, és szinte mindig él valamilyen kuponkód az oldalon – erre itt is nagyon hasznos a Honey nevű ingyenes, böngészőbe épülő plugin, mert automatikusan végigpróbálgatja a lehetségesen működő kuponkódokat. 

Mivel nem egy meglevő árukészletből dolgoznak, hanem azt töltik fel, ami éppen beérkezik hozzájuk, ezért a kínálat folyamatosan változik. Olyan, Magyarországról nehezen és drágán beszerezhető márkák is elérhetők az oldalon, mint a Fenty Beauty, KVD, Marc Jacobs, Kylie Cosmetics, de nagyon sok Colourpop terméket is rendeltem már. (Innen sikerült például megvennem a Rendezvous palettát is, amit addigra már kivontak.) Ha pedig beteszed az adott terméket a kívánságlistádra, akkor e-mailt is küldenek, ha újra raktáron lesz. 
Az akciók általában magyarországi idő szerint reggel kilenckor aktiválódnak, akkortájt érdemes ránézni az oldalra.

Fizetni lehet bankkártyával és PayPallal is, külföldi webshop révén értelemszerűen utánvét nincs. A szállítást mindig lehet követni az oldalon, viszont a Magyar Posta hozza, így akár egy-másfél hónapba is beletelhet, mire megérkezik, ráadásul a feladás is elég lassú a cégnél. Mivel Amerikából érkezik a csomag, ezért áfaköteles, így érdemes kalkulálni. A rendelések általában buborékos borítékban, buborékfóliával kibélelve érkeznek, még sosem sérült meg egy csomagom sem. 
Az ügyfélszolgálatot sajnos elég nehéz elérni, a honlapon található kapcsolatfelvételi űrlapot kitöltve volt, hogy nem is kaptam választ, ezért én rendszerint Instagramon szoktam írni nekik. A fent említett palettás problémánál is ott sikerült őket elérnem, csatoltam fotókat, és utána két órán belül vissza is utalták a pénzt, plusz még egy 10 dolláros kupont is kaptam pluszban. 

Összességében én az ügyfélszolgálati nehézségek ellenére is ajánlom az oldalt, rengeteg pénzt megspóroltam azzal, hogy innen rendeltem meg valamit mini kiszerelésben, vagy akciósan. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése