2021. március 6., szombat

Új termékek a hajápolásomban #24

Idejét sem tudom, mikor készítettem utoljára ilyen bejegyzést, pedig időközben is próbálgattam új termékeket, nem is keveset. Rengeteg hajápolási újdonság van mostanában mindenfelé, a drogériákban is, úgyhogy van miből választani.


Authentic Beauty Concept Deep Cleansing sampon: amellett, hogy már a megjelenése óta nézegettem a márkát, a legvonzóbb az volt ebben a samponban, hogy szulfátmentes. Ennek köszönhetően nem is igazán habzik fel, ráadásul az állaga nagyon folyékony, könnyű belőle túl sokat használni. Az illata érdekes, kicsit virágos jellegű, nem lett a kedvencem, de abszolút elviselhető. Jól tisztít, nem vettem észre, hogy kevesebb vagy éppen több ideig bírnám hajmosás nélkül, ha ezt használom, és a fejbőrömet sem irritálja. Az ára viszont nagyon húzós, több mint 8000 forintba kerül – én valamelyik meglepetésdobozban jutottam hozzá –, ráadásul csak megjelölt fodrászatokban kapható a márka, aki viszont vegán hauápolókat keres, annak érdemes lehet ránézni. 

Garnier Fructis Watermelon Hair Food balzsam: nagyon vártam már, hogy Magyarországon is beszerezhető legyen ez a dinnyés termékcsalád, annak ellenére, hogy a többi Hair Food termék nem tett csodát a hajammal. Valóban dinnye illata van, az átlag drogériás balzsamokhoz képest sűrűbb az állaga, én 10-15 percig szoktam a hajamon hagyni. Csodát ez sem tesz, de simán hozza az átlag drogériás balzsamok szintjét, talán még felettük is van egy kicsivel. Valószínű, hogy ki fogom próbálni majd a pakolás párját is, hátha az még jobb.

The Inkey List Hyaluronic Acid Hydrating Hair Treatment: az utóbbi hónapokban eléggé bevásároltam The Inkey List hajápolókból, úgyhogy valószínűleg érkezik majd valamikor róluk egy átfogó tesztelős poszt, de ez a hialuronsavas termék az, amit a legrégebb óta használok. Az állaga pont olyan, mint bármelyik arcra való hialuronsavas szérumnak, kicsit csúszós-zselés, ami pillanatok alatt felszívódik. Én mostanában leginkább száraz hajra használom hajvasalás után, mint egy hajvégápolót. Vékonyszálú hajra talán még jobb is lehet, mint egy olaj, mert egyáltalán nem nehezíti el és tapasztja össze a hajszálakat. 

Klorane Aquatic Mint szárazsampon: használtam az "eredeti" Klorane szárazsampont is, de ez jobban bejött nekem. Tényleg mentás illata van, ami kicsit érdekes egy hajra való terméknél, és az ígéretével ellentétben hagy maga után némi fehér réteget, de miután jól bedolgozom a hajamba, szinte tényleg frissen mosott hatást hagy maga után. 

Összességében mind a négy termékkel elégedett vagyok, de a kedvencem talán a szárazsampon, ami biztosan ki fog még kötni nálam máskor is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése