2020. május 4., hétfő

Áprilisi kedvencek | 2020

Néhány napja eszméltem rá, hogy a márciusi kedvenceimről nem készült bejegyzés, mivel a februáriakat is hónap közepén mutattam meg, ráadásul a munka is elég húzós mostanában, így ez elmaradt. Április volt az első hónap, amit teljes egészében itthon töltöttem, ehhez mérten a kedvenceim között sincsenek túlzottan különleges dolgok. 


A NIVEA Love Splash tusfürdő az új örök kedvencem, pedig anélkül vettem meg, hogy megszagoltam volna. Valóban hozza az óceáni illatvilágot: friss, kicsit citrusos, elég uniszex illat. A The Body Shop banános hajbalzsamról már esett szó korábban, áprilisban szinte csak ezt használtam. Már nedvesen is érezhető, hogy elképesztő puha lesz tőle a hajam, a hatás pedig megmarad a következő hajmosásig.
A got2b Bye Bye Flyaways babahaj korrigáló kefe egyszerűen zseniális, a legrövidebb, legfurábban álló babahajakat is tökéletesen lesimítja, ráadásul anélkül, hogy ragadós, zsíros érzetet hagyna a hajon. A drogériákban teljes áron 3000 forintért kapható, Notinon viszont majd' a feléért hozzá lehet jutni, úgyhogy ezentúl én is onnan fogom újravenni. A Fourth Ray Beauty Good Mood géles hidratálót még az ingyenes szállítás alatt rendeltem, és leginkább arra voltam kíváncsi, hogy felér-e a Clinique Moisture Surge krémhez. A rövid válasz erre az, hogy nem, viszont ez nem jelenti azt, hogy ne használnám szívesen, hiszen belekerült ebbe a válogatásba is. Géles, szilikonos állagú, de lassabban szívódik be, mint mondjuk a Clinique. Hagy egy filmréteget is a bőrön, ami nem kellemetlen, de érezhető, emiatt én leginkább éjszakára használom. 


Itthonra nem használok alapozót, ezért rendszerint a színezett hidratálóimat veszem elő. A NYX Bare With Me Tinted Skin Veil csodásan fest rajtam, pont annyira fed, amennyire kell, és szinte egyáltalán nem látszik, hogy van valami az arcomon. A pale light árnyalatot használom belőle, ami kinyomva nagyon rózsaszínes, felkenve viszont már nem az. A Bourjois Radiance Reveal korrektort még év elején vettem kiárusítva, mert rengeteg jót hallottam róla. Csak a szem alatti karikákra használom, mert máshova túlságosan sárga lenne, oda viszont szuper. Jó a fedése, nem szárít, és tartós is, de mindenképpen le kell fixálni púderrel, mert a nevéhez hűen nem mattul le magától.
A Colourpop Super Shock Cheek highlighter Flexitarian árnyalatban nem egy természetes darab, kevés intenzívebb highlighterrel találkoztam életemben. Leginkább ujjal szoktam felvinni, és szívesen használom a belső szemzugba is. Hideg, ezüstös fénye van, szóval aki a meleg árnyalatú highlightereket preferálja, annak nem ajánlom. A Smashbox Brow Tech Matte Pencil szemöldökceruzához nagyon olcsón jutottam hozzá, de egyébként irreálisan drága. A blonde árnyalat elég sárgás tónusú, ami az én hajamhoz pont passzol, és tényleg matt hatású. Kellően puha, de nem fogy gyorsan, viszont vigyázni kell vele, mert ha egyszer kitekeri az ember, visszafelé már nem megy.


Az RTL-en futó Mellékhatást már az első résztől fogva nézem, és egyelőre nagyon tetszik. Stílusában kicsit az Aranyélethez hasonlítanám, a történet pedig a gyerekvállalás ilyen-olyan aspektusairól szól: meddőségről, béranyaságról, vagy éppen arról, amikor valaki nem szeretne gyereket.

Kedvenc dalok:
Sam Fender - Saturday
Sea Girls - Ready For More
Catfish and the Bottlemen - Longshot
The Killers - Caution
Killswitch Engage - I Can't Be the Only One
Biffy Clyro - End Of
Kaleo - I Can't Go on Without You
Billy Talent - Reckless Paradise
KT Tunstall - Dark Side of Me

Egyébként én elég jól viselem az itthonlétet, ritkán hiányzik az, hogy kimozduljak. Az elmúlt másfél hónapban nem is igazán vásároltam kozmetikumokat, egy-két dolog csúszott csak be, de most inkább élvezem, hogy végre fel tudom élni a felhalmozott termékeket anélkül, hogy újakat vennék. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése