2020. április 29., szerda

Elfogytak #43

Rendkívül jól megy az elhasználás most, hogy itthon vagyok, ezért már nem tudtam várni egy újabb ilyen bejegyzés elkészítésével. 


Az alábbi termékeket valószínűleg már senkinek sem kell bemutatnom, annyiszor esett róluk szó, mindegyiket szívesen újravásárolnám, vagy már meg is tettem. Újoncként került be a Love Beauty & Planet Delightful Detox szárazsampon, amit innentől biztosan rendszeresen újraveszek majd.



Az Original Source Water Infusions ananászos-citromos és az Yves Rocher maracujás tusit nem venném újra, mert nem igazán nyűgöztek le.

NIVEA MicellAir Expert kétfázisú sminklemosó: viszonylag hatékonyan lehozta a sminket, de lehetett volna benne valamivel erőteljesebb az olajos fázis. Kicsit olyan volt, mint egy sima micellás víz.
Újravenném? Talán. 

Kiehl's Ultra Facial arclemosó (mini): főleg a Foreohoz használtam, de túlságosan nyúlós, furcsa állaga volt, ráadásul szárított is, ezért örültem, hogy elfogyott.
Újravenném? Nem. 

Good Molecules Instant Cleansing Balm (mini): rendeléshez kaptam, aminek nagyon örültem, mert külföldi videósoknál újra meg újra szembejön velem a márka. Az utóbbi körülbelül egy évben rákattantam a sminklemosó balzsamokra, és ezt is a legjobbak között tartják számon - nem véletlenül. Az illata elég erőteljesen virágos, ez kevésbé tetszik benne, a hatásával azonban maximálisan elégedett vagyok. Tényleg balzsamos állaga van, nem hagy maga után olajos, fullasztó érzetet, ez tetszik benne a legjobban.
Újravenném? Igen.


Glow Recipe Watermelon Glow Sleeping Mask (mini): iszonyatosan kíváncsi voltam rá, de kicsit csalódnom kellett. Nagyon furcsa pudingos állaga van, emlékeztet a Lush fürdőzselékre, emiatt nehéz adagolni, arcon viszont szerencsére könnyebben eloszlatható, ám ha túlzásba esünk vele, akkor hajlamos szinte lehámlani a bőrről. Nem érzem, hogy túlságosan hidratálna, bár lehet, hogy nem télen kellett volna próbálkoznom vele.
Újravenném? Nem. 

Drunk Elephant Protini Polypeptide Cream hidratáló (mini): nem spóroltam vele, de még így is egészen sokáig kitartott. A hidratáló hatása számomra így tavasszal tökéletes, és összességében eléggé hasonlít a Neutrogena Water Gel krémre, amit imádtam.
Újravenném? Igen, bár a teljes kiszerelés nagyon drága. 

Maybelline SuperStay Full Coverage Under Eye korrektor - 05 fair: nem csak a szemeim alá használtam, hanem sokszor a teljes arcomra, de nem igazán nyűgözött le. A fedése közepes, de eléggé kiemeli a száraz részeket, a szemek alatt viszont beül az apróbb ráncokba. Nehéz eldolgozni, még nedves szivaccsal is.
Újravenném? Nem.

Milani Make It Last fixáló spray: nagyon szépen egybeolvasztotta a sminket, és ha kicsit túlzásba vittem a púderezést, azon is segített. Az egyetlen dolog, amit nem szerettem benne, hogy használat után 10-15 percig eléggé ragadt tőle az arcom, utána viszont teljesen megszűnt ez az érzet is.
Újravenném? Igen, bár a márka már nem kapható itthon.

Urban Decay Primer Potion szemhéjalap (mini): ezek után már értem a hype-ot körülötte, mivel tényleg az egyik legjobb szemhéjalapozó, amivel valaha találkoztam. Egész napra tökéletesen a helyén tartja a sminket, és nem tudok rá negatívat mondani. Ha jól tudom, akkor a régi applikátoros kiszerelés helyett már kinyomós tubusban árulják, ez is pozitív.
Újravenném? Igen.

Anastasia Beverly Hills Brow Wiz - Taupe: bár drága, de ár-érték arányban azt mondom, hogy nem volt még jobb szemöldökceruzám. Hónapokig elég, pont megfelelő keménységű, és szinte lehetetlen vele természetellenes hatást elérni. A Taupe árnyalat se nem túl szürkés, se nem túl meleg szín.
Újravenném? Igen.


TRESemmé Botanique Cactus Water & Coconut szárazsampon: ahogy a nevéből is kiderül, intenzív kókuszos illata volt, ami engem nem zavar, de azért egy idő után émelyítő lehet. Kifújáskor fehér, de könnyen beledolgozható a hajba, nem hagy maga után látványos réteget, ráadásul meglepően lassan fogyott.
Újravenném? Igen.

The Body Shop banános sampon: egyáltalán nem jött be sajnos, az én hajamat szárította, ugyanakkor a balzsamjával nagyon elégedett vagyok.
Újravenném? Nem.

Briogeo Scalp Revival Charcoal + Coconut Oil Micro-Exfoliating sampon (mini): az állaga olyan, mint egy nagyon finom bőrradíré, használat közben pedig erőteljesen bizsergeti a fejbőrt. Körülbelül három használatra volt elég, szóval a hosszú távú hatásáról nem igazán tudok nyilatkozni, és nem hiszem, hogy meg fogom venni belőle a teljes méretet.
Újravenném? Talán.

Garnier Botanic Therapy Ricinus Oil & Almond hajpakolás: az illatát nem szerettem, a hatása viszont drogériás viszonylatban kiemelkedő, mert tényleg csinál is valamit. Érezhetően fényesebb és puhább volt a hajam, ha ezt használtam, ráadásul ez a érzet nem csak mosás utánig tartott. 
Újravenném? Igen.

Pantene Moisture Renewal balzsam: teljesen átlagos balzsam, finom illattal, az én ízlésemhez viszont talán egy kicsit túl folyékony. 
Újravenném? Talán.


Összességében főleg a hajápolóim fogyasztásával vagyok leginkább elégedett, és egyre közelebb kerülök ahhoz, hogy kipróbáljam az áhított Davines termékeket, mivel már korábban említettem, hogy csak akkor engedélyezem magamnak a tőlük való rendelést, ha a hajra való termékeim nagy részét sikerül elhasználnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése