2020. április 21., kedd

Új termékek a hajápolásomban #22

Az itthonlét igencsak kedvez annak, hogy végre elhasználjam a kozmetikumaim nagy részét, mivel az elmúlt egy hónapban szinte csak szárazsampont vettem, mivel az már fogyóban volt. Év elején valami miatt nagyon rossz állapotba került a hajam, mostanában viszont kezdi visszanyerni a régi formáját, aminek nagyon örülök. 


Love Beauty & Planet Delightful Detox szárazsampon: brutálisan drága, majdnem 3000 forintba kerül, de már a harmadik flakonnal fogyasztom - ebből talán kiderül, hogy mennyire odavagyok érte. Az illata hasonlít a Moschino I Love Love parfümére, ami a kedvencem, a hatásával kapcsolatban pedig nem tudok negatívumot említeni. Nincs fura hajlakkos, ragadós hatása, nem hagy maga után fehér réteget, és valóban frissen mosottnak tűnik tőle a hajam. 

NIVEA Moisturizing micellás sampon: ha a Krémmániás vélemények alapján kellett volna választanom, akkor biztosan nem veszem meg, mert elég rossz az értékelése, nekem viszont nincs vele problémám. Jól tisztít, nem irritálja a fejbőrömet, és frissítő, friss illata van. 

The Body Shop banános hajbalzsam: a sampon párját nem szerettem, ez viszont kiemelkedő szerintem, elképesztően puha és fényes lesz a hajam tőle, pedig egyébként kifejezetten folyós, vizes állaga van. Az illata tényleg banános, és tartósan meg is marad a hajban, bár a mosás utáni nap már csak simán édeskés.

HASK Repairing Shine argánolajos hajápoló olaj: könnyebb állagú, mint a korábban használt hajápoló olajaim, azonban ugyanolyan jól, ha nem jobban táplál. Szinte lehetetlen túladagolni, mert maradéktalanul beszívja a hajam, pedig én nem szoktam vele spórolni. Narancsos illata van, amit nem igazán értek, de kellemes. Több változatban is kapható, én még csak ezt az egyet használtam, de nem kizárt, hogy a többit is végigpróbálgatom majd.

Összességében mind a négy termékkel elégedett vagyok, leginkább viszont a szárazsampon nyűgözött le, még ha rendelni is kell - mert az üzletekben még nem találkoztam ezzel a változattal -, és az ára is eléggé borsos. 

3 megjegyzés:

  1. Szia,
    Nekem is gondor hajam van, en a Hask keratin olajat probalgatom mindenhogy kb. de nekem szarit...te hogy hasznalod az arganosat? Koszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Száraz hajra, mosás után, két mosás között. Nedves hajra még nem próbáltam.

      Törlés
  2. Nekem se szárazon se nedvesen nem használt és persze két üveggel is van belőle ��
    Talán veszek hozzá szilikonos hajvégápolót és összekeverem vagy balzsamba vagy nem tudom, nem szeretek semmit sem kidobni, szívesen odaajándékoznám vkinek a bontatlan példányt belőle, de a helyzetre való tekintettel senkinek nem kéne �� Göndörként már ott tartok, hogy a "hajas" polcomon min. 5 féle balzsam van, és sajnos a legkevésbé term.-es összetevőkkel rendelkezőtől a legkezelhetőbb a hajam...nem vok elkötelezezett CGM-barát, de igyekszem változtatni a rutinomon �� most egy Hair foodot szeretnék kipróbálni, de nem ruháznék be egy nagy bödön cuccba ha nem használ és azt sem tudnám tovább passzolni �� Kicsit hosszú lett bocsi ��

    VálaszTörlés