2020. április 5., vasárnap

Kedvenceim újratöltve | 2018 Április

Ezúttal a 2018-as áprilisi kedvenceimet vettem újra sorra, és meglepődve tapasztaltam, hogy ezek közül sok terméket már több mint két éve használok. 


A Balea málnás-citrusos tusfürdője az egyik állandó kedvencem a márkától, és ha esetleg ismét visszahozzák nyáron, akkor most is fogok belőle venni valószínűleg. Az Essence Tropic hab állagú kézkrémet végül nem használtam el, a Nivea MicellAir Expert micellás vizet viszont igen, és a Bioderma után ez a kedvencem. Általában a Biodermát szoktam megvenni azóta is, de ha egyszer fogytán lennék annak, és nem találnék valami jó kis akciót, akkor tuti ezt szerezném be helyette. A MAC Prep & Prime Fix+ spray olyasmi, amiből mindig van itthon, jelenleg éppen mini kiszerelésben, de a teljes méretből is jópárat elhasználtam már az évek során. Elég sokat kipróbáltam az illatosított verziókból is, de nálam mindig az eredeti lesz a befutó.
L.O.V Aura Glow primertől nemrég megváltam, mert bár alapvetően szerettem, más sminkalapokat gyakrabban vettem elő. A márka LOVillusion highlighter palettája viszont egy álom, de sajnos limitált kiadás volt, így már valószínűleg nem kapható. A Rimmel Lasting Finish alapozó elfogyott, jelenleg nem használom, de alapvetően szeretem a Rimmel alapozókat, és meglehet, hogy valamikor a jövőben újravásárolom majd. A Miss Sporty Designer szemhéjpúder paletta megvan még, de nem igazán nyúlok hozzá. A benne levő szemhéjpúderek jól kihasználhatók és pigmentáltak, de a mellettük levő krémes festékek valahogy zavarnak benne, ezért nem veszem elő. A Bell HYPOallergenic fekete szemceruzájával továbbra is elégedett vagyok, a MAC Retro Matte rúzsok Ruby Woo árnyalata pedig azóta is a kedvenc piros rúzsom, és örülnék, ha több szín lenne elérhető a retro matte formulából.

Összességében tehát elég sok mindent használok és szeretek még mindig, de azért van néhány termék, ami mégsem bizonyult annyira kiemelkedőnek hosszabb távon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése