2020. május 7., csütörtök

Teszt | L'Oréal Paris Superliner Matte Signature szemhéjtusok

Úgy vettem észre, hogy méltatlanul kevés szó esik a L'Oréal Paris Superliner Matte Signature szemhéjtusokról, én viszont nagyon szeretem őket, és még van is pár árnyalat, amiket szeretnék majd beszerezni belőlük.


A csomagolás nagyon mutatós, és annak ellenére, hogy műanyag, egyáltalán nem tűnik olcsó hatásúnak. A kupak, amely egyben az applikátor nyele is, kézre esik, könnyű vele dolgozni, bár a vége lehetne talán egy kicsit vékonyabb. Az applikátort leginkább a filces szemhéjtusokhoz tudnám hasonlítani, nem teljesen merev, a vége minimálisan hajlik. Könnyen tudok vele dolgozni, és a hegyével akár nagyon vékony vonalakat is lehet húzni. 


A 07 copper signature, 05 burgundy signature és 02 blue signature árnyalatok vannak meg, ezen kívül itthon kapható még belőle fekete és zöld is. Az első kettőnek száradás után is van egy metálos fénye, a kék pedig bár alapvetően mattra szárad, lámpafénynél láthatók benne apró kék csillámok. A három közül a kék a legfolyékonyabb állagú, de a már egy rétegben is kellően pigmentált vonalat lehet húzni velük. 
A tartósságra nem lehet panaszom, mivel még micellás vízzel is alig jön le, ráadásul lemosás közben nem kenődik, hanem morzsolódik a festék. A vízállóságát is volt alkalmam tesztelni, és teljesítette a kihívást. 

Árnyalatok balról jobbra: 07 copper signature, 05 burgundy signature, 02 blue signature

Mint már fentebb említettem, Magyarországon összesen 5 színben kapható, külföldön viszont nagyobb a választék, és remélem, hogy idővel a többi árnyalat is elérhető lesz itthon. 8 ml terméket tartalmaz, és teljes áron körülbelül 3200-3500 forint körüli áron lehet megvásárolni a drogériákban, illetve Notinoról - én is innen rendeltem őket -, de gyakran akciózzák. 

Összességében én nagyon tudom ajánlani őket, ha kipróbálnátok valami különlegesebbet a fekete szemhéjtusokon kívül - főleg, hogy a kedvenc színes tusaimat, a NYX Vivid Brights kollekciót megszüntették. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése