2020. május 18., hétfő

Kedvenceim újratöltve | 2018 Május

Meglepve tapasztaltam, hogy nem sok minden maradt a kollekciómban a két évvel ezelőtti májusi kedvenceimből, de ami igen, az kis túlzással örök kedvencnek mondható. 


A Fa Hawaii Love tusfürdőt nem vettem újra, ahogy az Yves Rocher olívás tusoló koncentrátumot sem, de egyébként továbbra is jó termékeknek tartom őket. A NIVEA MicellAir micellás víz után visszatértem a Bioderma Sensibio H2O-ra, de ha drogériából kellene micellás vizet ajánlanom, akkor tuti ezt mondanám. A Bath & Body Works Tahiti Island Tream testpermet még mindig megvan, mivel ezt csakis nyáron használom, és akkor sem mindig van hozzá kedvem, elég speciális illat. A The Body Shop mandulatejes testjoghurtját bármikor újra megvenném, viszont annyi másik testápolóm van itthon, nem szeretnék halmozni. A Clinique Repairwear Laser Focus szemkörnyékápolót szinte sosem használtam az eredeti funkciójára, de amikor igen, akkor sem nyűgözött le. 
Az arcomra továbbra is az A'Pieu Pure Block fényvédőt használom, habár azóta megváltozott a csomagolása, de az új formula állítólag nem sokban különbözik ettől. A L'Oréal Lumi Magique korrektort rengetegszer újravettem régebben, és továbbra is ajánlom, de szívesebben kísérletezem inkább újdonságokkal. A theBalm Mary-Lou Manizer highlighter örök kedvencem, és bár már elértem az alját, valószínűleg így is életem végéig elég lesz. A Revolution Sophx palettát végül elajándékoztam, mert bár a formulával elégedett voltam, a színek valahogy nem inspiráltak, és emiatt ritkán vettem elő. A Maybelline Superstay Matte Ink folyékony rúzsokról rengeteget áradoztam, itt épp a 75 Fighter árnyalatot szerettem nagyon, de a pirosas színek is csodásak. 

Összességében nem lepődtem meg, hogy csak ennyi terméket használok ezek közül még mindig, de például a The Body Shop testjoghurthoz igencsak kedvet kaptam ismét. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése